Highlights in donker bruin haar

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik ga morgen naar de kapper en wilde alvast kijken naar de mogelijkheden.
    Wie heeft er mooie foto's van highlights met bruine tinten in donker bruin haar?
    Ben benieuwd. Heb wel een idee, maar krijg het op de een of andere manier nooit zoals ik wil.

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    En wat is de gebruikelijke prijs voor higights in halflang haar?

3. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Hier €18,- meen ik heb half lang haar.

Geen voorbeeld voor je helaas

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ligt eraan hoeveel je er wil ik geloof dat het bij mijn kapper de eerste 10 17euro is,en alle 10 die daarna komen 10euro zeg maar.
    ik heb er van het weekend 40 in laten zetten.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Je kunt alleen de bovenkant van het haar doen,
    Of alles tot de helft van het haar. of het hele haar.
    Ik heb vorig jaar voor highlights tot aan de helft van mijn haren 40 euro betaald.
    Waren allemaal dunner plukjes.

6. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik heb donker bruin haar en ook highlights gezet door mijn hele haar. weet niet wat de kosten zijn want een kennis heeft het voor mij gedaan thuis. heb alleen blonde plukjes gezet. je kan ook een plaatje of foto naar de kapper meenemen hoe je het wilt ;). als je wilt wil ik wel een foto maken van mijn haar.

7. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier bruin haar met blonde highlights veel gehad, maar vind donkere highlights mooier staan tegenwoordig.

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb dit ongeveer. Echt een donkere onderkleur en dan redelijk veel highlights over het hele haar.

Ik heb een thuiskapper en ik was met knippen,kleuren en highlights 50 euro kwijt

9. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Als dat zou kunnen graag:D
    Ik heb al op internet gekeken en zie heel veel verschillende manieren idd.
    Weet niet of ik het door mn hele haar wil of alleen van de middenkant tot onderkant.

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik lees mee. Ik ga 12 juli naar de kapper.
    Mijn kapper had het trouwens ook over high en lowlights tegelijk laten zetten. Ben benieuwd heb het namelijk nooit zo laten verven. Tot nu toe 1 keer zwart geverfd en 1 keer een andere kleurbruin

11. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik heb mn haar heel vaak geverfd, maar ben zo snel uitgekeken altijd. Ga daarom nu voor de highlights. Wil het denk ik niet blond, iets donkerder.

12. mamazeyad

eerste foto is van mijn eigen haarkleur. tweede van nu. had eerst minder highlights en toen ik uitgroei kreeg meer erbij laten zetten. maar vind het nu eigenlijk niet mooi meer. vind het nu teveel waardoor het snel op grijs lijkt. helaas geen foto van hoe het was want dat was echt veel mooier. ga het morgen weer donker verven:). sorry heb mezelf even onherkenbaar gemaakt.

13. mamazeyad

ik heb het nu geloof 4 maanden en ben ook echt uitgekeken ;). als je je haar nooit in een staart doet kan je ook alleen de boven kant laten doen.

14. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Vind het wel mooi hoor, helemaal niet grijs. Je hebt wel meerdere kleuren erin gedaan toch?
    Ik weet niet of ik 1 kleur of meerdere wil en over mn hele haar verdeeld of niet. Pff moeilijk! :):p

15. mamazeyad

nee maar 1 kleur maar er zit inderdaad kleur verschil in. misschien komt dat omdat de een dikker is dan de ander.

16. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Oh oke, grappig. Dat kan dus ook. Ik wil het wel wat donkerder. ga verder zoeken naar een plaatje wat ik mee kan nemen morgen:p

17. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Zoiets vind ik mooi. Zowel het model als de kleur.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,4 KB
      Weergaven:
      91
  18. mamazeyad

dat is ook wel heel mooi! ik vind mijn haar ook te licht hoor nu;). ga het weer donker verven. veel plezier morgen bij de kapper:) hoop dat je het gewenste resultaat krijgt :).

Deel Deze Pagina