Ik maak ook per keer klaar. Voor de hele dag vind ik lastiger dan op het moment zelf de flesjes klaarmaken.
Mij hebben ze altijd gezegd dat dat niet mocht. Ik zet gewoon het water al in de flessen klaar in de koelkast,melkpoeder doe ik al in zo van die doosjes.(je kent dat wel) Gewoon fles pakken,opwarmen en doosje met melk erbij gieten. Vind ik prima zo
Voor de nacht maak ik zowiezo 2 flesjes klaar van te voren, zodat ik het alleen nog hoef op te warmen. Overdag meestal per flesje.
gewoon per keer is echt geen moeite...ik doe wel alvast de melkpoeder afgepast in van die bewaarbusjest...even wat water uit het pak in de fles gieten, de magnetron in...poeder erbij en klaar is kees...je bent nog geen 2 minuutjes bezig.
Dit doen wij ook. Dit hebben we zo geleerd van de kraamhulp. Het mag echter max. 24 uur bewaard worden. Daarna moet je het weggooien, maar als je de voedingen goed afmeet heb je precies genoeg.
Per keer. Spa water koken, afkoelen, en 24 uur in de koelkast. Poeder erbij, en dan in de wamer. Of voor onderweg: Afgekoeld spa water in flesje. Gekookt spa water in thermosfles. Poeder in doosje. En wanneer nodig, samenvoegen.
per keer! Tegen mij is gezegd dat je het nooit voor een hele dag mag klaarmaken ivm bacterien. In de nacht of als ik onderweg ben: gekookt water in thermoskan, afgekoeld gekookt water in flesje, poeder in zo'n doosje.