Sorry meiden! Heb het echt gigantisch druk dus het schiet er soms enorm in! Maar de afspraak op school ging niet door we hebben wel telefonisch contact gehad en de juf deelt onze mening en ging kijken of zij er wat mee kon. De afspraak bij de huisarts ging ook niet door de huisarts kreeg een spoed geval tussendoor. In tussentijd is dochter ook weer een keer ziek geweest en zit nu weer aan de medicatie. We gaan nu iver twee weken naar de huisarts toe en ex gaat ook mee.
Hmmmm. Wat mega shit dat de afspraken allemaal niet doorgingeb. Wel fijn dat moeder de aankomende afspraak meegaat!!! Maar waarom pas over 2 weken?
Fijn dat haar moeder ook mee gaat! Kan niemand iemand ergens van bedchukdigen of kwalijk nemen dat ze er buiten zijn gehouden. Hopelijk heeft de huisarts iets waar jullie wat mee kunnen.
Ooh wat goed. Hoezo wil of gaat ze nu wel mee? Wat erg dat de ha pas over twee weken plek heeft...........!
Beste Kolovski, Ik vroeg me vandaag opeens af hoe het gaat? Is er bij de dokter nog wat uit gekomen? Liefs Femke
Lieve meiden, Bedankt voor jullie medeleven! Aller eerst sorry dat ik niet zoveel reageer maar ik heb thuis geen computer en kan dus alleen reageren als ik op mijn werk ben en ik er tijd voor heb! En heel eerlijk, ik heb geen idee hoe het nu gaat aangezien wij pas uit elkaar gegaan zijn ik heb er nog wel om gevraagd omdat ik mij nog steeds oprecht zorgen maak om zijn dochter. Ik hoop dus ook dat ik snel een antwoord krijg van hem en weet hoe of wat.
Poe wat heftig. Ik hoop voor het meisje dat haar vader hier wel in doorzet, ook al heeft hij nu om jullie relatiebreuk aan zijn hoofd. ook veel sterkte voor jou en jullie gezamenlijke kinderen. ..
Ik kwam ook even spieken om te kijken hoe het nu gaat, maar meid, uit elkaar? Wat vervelend zeg! Sterkte daarmee!