Ik zit er ov er na te denken om monnikspeper in te gaan nemen om mijn cylus korter te krijgen. Hefet iemand hier ervaring mee?
hoi, ik ben er net afgelopen zaterdag mee gestart.in de bijsluiter staat dat het een sterk regulerend effect heeft bij de pilstop. het werkt in op de hypofyse om alles weer op regel te krijgen. het heeft ook een positief effect op de eierstokken. ik ben zelf ook heel benieuwd! kan iig geen kwaad. ik ben nog niet weer ongesteld geweest sinds eind december en daarom gebruik ik het nu ook.
Hoi! Zie mijn onderschrift, bij mij helpt het. Ik heb nu een regelmatige cyclus en mijn lf heb ik ermee kunnen verlengen van 9 naar 11 dagen. Kort is mijn menstruatie er niet mee geworden want ik heb een cyclus van 35 dagen. Maar het is zo fijn om eindelijk te weten wanneer je menstruatie eraan komt. Dus ik zou zeggen, probeer het! Mijn tip is wel, geef het een paar maanden de kans. Effect kan soms pas na 3 maanden te zien zijn. Succes!
Hé, wat een goede tip. Mocht het weer niet gelukt zijn, ga ik het de volgende keer proberen. Mijn lf is de laatste maanden heel onregelmatig, tussen 11 en 21 dagen. Heel raar, dat had ik eerder nooit.