Hay, zondag 8 maart kreeg ik mijn menstrutie met hevige krampen, terwijl ik nooit krampen bij me menstruatie. Normaal vloei ik 5 a 6 dagen en toen maar 3 dagen. maar de hevige kramp dat bleeft door gaan terwijl me bloeding was gestopt na 3 dagen. Heb toen de huisart gebeld en ik moest maar ibuprofen van 400 3 x daags en zonodig nog paracetamol innemen. Na een paar dagen nog niet over dus weer gebeld naar de huisarts en ik mocht toch nog langs komen. De huisarts vertrouwde het niet dus werd door verwezen naar de gynaecoloog. Maar eerst moest ik toch voor de zekerheid een zwangerschap doen bij de huisarts en die was negatief. Huisarts heb de gynaecoloog gebeld en ik mocht gelijk komen. Ik dus daar heen en kon natuurlijk heel lang wachten want de gynaecoloog had een bevalling van een tweeling. Ondertussen werd ik door een co-assistent gehaald voor een gesprek. En na de gesprek kon ik de wachtkamer weer in want de co-assistent ging even snel overleggen met de gynaecoloog. Het liep behoorlijk uit. Nadat de co-assistent overlegd had kwam ie weer bij me terug en vertelde me dat ik moest bloedprikken en nog een zwangerschap test moest doen. Alles was gedaan, moest wachten op de uitslag. Bloedonderzoek was goed, niks te zien en zwangerschap test was negatief. Conclusie er was niks aan de hand en als de kramp nog niet weg was einde van de week moest ik weer terug komen. En zolang de kramp er nog was dan verder gaan met 3 x daags ibuprofen en paracetamol slikken. De gynaecoloog heb me nog onderzocht dus kreeg een inwendige echo en alles zag er goed uit. Baarmoeder was goed, eierstokken zag er goed uit. En idd na 5 a 6 dagen was me kramp weg. Me volgende menstruatie moest dan 5 april komen volgens mijn cyclus maar die bleef maar uit. Na drie dagen heb ik een zwangerschap test gedaan en de uitslag was positief. vond het zo raar dus de dag erna weer een zwangerschap test gedaan en nog steeds positief. Heb de huisarts gebeld en verteld van stand van zaken van begin maart en ze zeiden alleen maar van harte gefeliciteerd. je mag een afspraak maken bij de verloskundige. Me man en ik vinden het een beetje vreemd maar 4 mei hebben we een afspraak bij de verloskundige, en me man denk zelf al dat ik langer zwanger ben dan 5 weken. Wie heb dit nog meer mee gemaakt. Groetjes Lydianna
Goedenavond, het zou kunnen dat je verder zwanger bent, alleen zou je verwachten dat het bloedonderzoek dan wel had uitgewezen dat je zwanger zou zijn. Het hcg in het bloed is namelijk eerder aantoonbaar dan in de urine. Is dit niet gecontroleerd bij het bloedonderzoek, dan kan de korte bloeding een innestelingsbloeding zijn geweest en is er dus te vroeg getest, waardoor de zwangerschap nog niet aantoonbaar was. Ik ben benieuwd! Goede zwangerschap toegewenst! Groetjes Monique
Goedemiddag, er was idd niks te zien in de bloedonderzoek zoals de arts het zei. maar ik en me man vermoeden idd dat ik al verder ben in de zwangerschap. Ik heb 1 mei een afspraak bij de verloskundige ipv 4 mei.Dus ik ben erg benieuwd . ik hou u op de hoogte groetjes lydianna