Hallo, Het is maar een klein detail hoor en absoluut niet wereldschokkend, maar volgens mij kloppen de namen niet die bij "Gebruikers op dit forum" te zien zijn bovenaan de pagina. Ik zie mijzelf namelijk soms wel, en soms niet staan tussen de andere personen die online zijn. Dat terwijl ik wel ben ingelogd... Weet niet of dit zo hoort, maar zo niet dan weten jullie er nu iets vanaf Groetjes Linda 8)
ik heb ook nog ene vraagje over de leden. Schonen jullie het bestand wel eens op? Ik zie veelal dezelfde namen en als ik dan naar de leden gaan kijken dan zijn er meer dan 1000. Maar zijn er daar niet veel van die zich ene keer hebben aangemeld voor ene vraag en daarna niet meer geweest zijn? Hoe doen jullie dat?
Momenteel worden er nog geen leden verwijderd. Alleen leden die na een week hun account niet geactiveerd hebben worden handmatig verwijderd. We zijn bezig met een oplossing om de leden die nog geen berichten hebben geplaatst te scheiden door ze als het ware 'onzichtbaar' te maken. Lotte.