Ervaringen Puckabag Comfort / 4 Seasons

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miffy77, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Mijn vraag zegt het al: wie heeft ervaring met de Puckabag Comfort of de 4 Seasons?

Mijn dochtertje gaat er nu nog niet inpassen, en is ook nog niet echt nodig. Ook slaapt ze nog in een hangwiegje, waar die grote slaapzakken toch niet goed in kunnen denk ik. Als ze uit haar wiegje gegroeid is, gaat ze naar haar eigen kamertje, en dan vind ik een slaapzak wel prettig voor haar in dat "grote ledikant".

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Roan is na de puckababy in de puckabag gegaan en dat is gelijk heel erg goed gegaan. De puckabag is wat compacter dan een normale slaapzak, dus dat geeft een meer geborgen gevoel. Je kunt het altijd eerst proberen met een normale (met mouwtjes) en als dat niet lukt kun je altijd nog een bag aanschaffen. Die krengen zijn namelijk ontzettend duur (60 euro dacht ik, dus marktplaats is ook aan te raden). En het is zonde als je meisje het ook met een normale slaapzak aankan!

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik heb m besteld, maar nog geen ervaring!
    Hij is nu in de aanbieding bij de babydump.
    Normaal zijn ze zelfs 89.90.
    Vind ze veel mooier dan de veelgebruikte combisleeper. :)

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik vind het ook wel belangrijk dat de slaapzak mooi is... en ik vind de Puckabag er erg mooi uitzien. Past ook nog eens perfect bij Julie's kamertje (wit met zilver).

Julie heeft nooit in een Puckababy geslapen. Zou ze de Puckabag dan wel fijn vinden? Is dat niet te "strak"? Ze is het niet gewend om strak ingepakt te liggen. Ligt nu gewoon in een pyjamaatje onder lakentje-dekentje.

Elke, bedankt voor je tip dat ie in de aanbieding is bij Babydump! Scheelt behoorlijk, 20% korting! Dat is dan de 4 seizoenen neem ik aan? En de lengte is toch te verstellen, dus ik kan 'm een paar jaar gebruiken?

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik kan de lengte niet verstellen?
    Misschien heb ik dan de verkeerde in mijn hoofd, dat kan ook.

Op zich is (die ik in mijn hoofd heb) niet strak, maar wel compacter dan een normale slaapzak, hij loopt aan de onderkant ook iets ronder, hierbij heb je echt het geborgen gevoel (na de puck zelf).

6. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    Ik heb hem sinds zaterdag! Ben er erg tevreden over. Hij had altijd koude armpjes en handjes, nu met die handschentjes eraan is hij heerlijk warm!
    Je kan hem idd verstellen, maar ik heb nu alleen de dike slaapzak, zonder die dunne (winter) er om en dan kan je hem dus niet verstellen! Dat is alleen die witte die je kan verstellen. Maar ben er blij mee. Ik heb hem voor 90 euro gekocht! Ik had zels de combisleeper gekocht, ook voor 90 euro, maar steeds die koude armen, dus ik heb nog een splinter nieuwe comboisleeper in de aanbieding! Als hij hem 5 nachten aan gehad heeft is het veel!

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Bij de babydump is idd de 4 seizoenen variant.
    Ik heb m gisteren binnen gekregen :)

Helaas is hij pas vanaf 7 maanden, overweeg nu om voor
    de overbruggende maanden een combisleeper te kopen ;)

De puckabag is een gewone slaapzak, dus geen bakerzak.

Groetjes Elke

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb al een tijdje die nieuwe Puckabag voor 4 seizoenen!

Mijn zoontje heeft altijd ingebakerd gelegen en heeft afgebouwd in een gewone Puckababy. De Puckabag is getroomlijnd en daardoor voelen ze er zich geborgen in.

Het is een vreselijk mooi en lekkere zak, mijn zoontje had altijd koude handjes en nu met die wantjes niet meer!

Hij kon er in met 6 maanden, hij was toen ruim 70 cm.

Dat touwtje om te spannen kan idd alleen om de witte zomerhelft, die je er in de winter bij doet, maar dat inkorten is helemaal niet nodig hoor; ze kunnen niet met hun hoofdje door de opening zakken!

's Nachts voed ik altijd nog een keer en dan ligt hij in die lekkere teddyberenstof tegen me aan; heerlijk!

Echt een aanrader en z'n geld dubbel en dwars waard!

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Is niet "te" strak hoor. Ik heb een stevige knul (9500 gram) en hij is echt niet te strak!

Ik zag de aanbieding van Babydump, dat is de nieuwe 4 seizoenen idd. Dat ding gaat bijna nergens in de aanbieding, dus zou hem maar kopen!

Moet je nog wel even wachten totdat hij erin kan. Kijk maar eens op puckababy.com, daarin wordt geadviseerd vanaf hoe oud/hoe lang.

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Nou, ik heb 'm gekocht hoor! Gisterenavond nog even naar de babydump gereden. Heb ik gelijk een leuk Sinterklaascadeau voor bij m'n schoonouders. Het gaat nog wel een paar maanden duren voordat Juul erin kan, maar ik ga 'm toch pas in haar ledikantje gebruiken. En niet geheel onbelangrijk, hij matcht perfect met haar wit-zilveren kamertje! Ben er helemaal blij mee!

Deel Deze Pagina