Vandaag hebben wij een nieuwe laptop aangeschafd met windows vista. Onze vorige pc had windows XP. Als ik daar het de memory stick van het foto toestel indeed gaf hij een aantal opties waaronder foto`s kopieren naar een map (of iets in die trant) Viesta geeft dit helaas niet aan. En ik snap dus ook niet hoe ik mijn foto`s op de pc kan zetten. Wie kan mij helpen ?
Wij hebben ook windows Vista en ik liet mijn man even meelezen met jouw stukje, ik dacht misschien weet hij wel hoe of wat. Maar als wij iets in de laptop steken, dan krijg je wel gewoon wat je zegt dat je kan kiezen waar je de foto's heen kopieerd. Hij zei dat het misschien wel aan je memorystick ligt of zo? Of je moet het ergens instellen....
hier kun je ook kiezen lukt het niet probeer dan eens via : Start -> computer. Dan krijg je verschillende schijven te zien en als goed is staat daar dat bij
Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik heb een sony memorystick. hij opent wel een venster alleen staat er in: map openen en bestanden weergeven en mijn computer versnellen Als ik de map open krijg ik wel de afbeeldingen te zien maar zo kan ik niet selecteren wat ik wil kopieren. Snap je me nog ?
Kan er niet tegen het lukt me echt niet en wil de foto`s op mijn pc hebben (wat een engelengeduld heb ik sinds ik zwanger ben)