Glas dakraam vervangen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tania, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Hallo,

Ik zag net dat één van onze ramen is gescheurd van het dakraam (velux). Nou heb ik al gekeken op internet en voor 95,- kunnen we nieuw glas kopen. Maar kun je dat makkelijk zelf vervangen? Er stond ergens een beschrijving van een paar schroefjes los en weer vast. Dat klinkt wel makkelijk. Maar misschien mensen die er echt ervaring mee hebben?
    Bedankt!

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    dit valt toch onder je glasverzekering?

3. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ja? oh dat ga ik even nakijken dan. Ik dacht dat de glasverzekering alleen was voor als iemand een bal tegen je raam aanschopt ofzo (in ieder geval van buiten af). Zou wel mooi zijn!

4. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Zou idd eerst ff kijken of het onder glasverzekering valt. Maar het schijnt wel makkelijk te zijn om het glas te vervangen. Ik bestelde ze altijd voor klanten. Zit een erg duidelijke beschrijving bij, heb nog nooit gehoord van een klant dat het niet te doen was.

5. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wij hadden pas ook een barst in een ruit. Ik heb toen gebeld met de verzekering en ik hoefde geen reden op te geven. Ik wist de reden ook niet, ik zag ineens dat er een barst in zat. De verzekering heeft de rest geregeld en nu zit er weer een nieuw raam in.

6. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Jullie zijn fantastisch! Ik had even een mailtje gestuurd naar de verzekering en het wordt inderdaad gewoon betaald. Wat stom dat ik daar zelf niet aan gedacht had. Waar zo'n forum al niet goed voor is :D

7. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Fijn, scheelt je weer aardig wat geld:D

Deel Deze Pagina