neej niet echt...... het gaat je geestelijk gewoon voorbij. ik heb altijd als ik bevallingen op tv zie dat ik er van moest huilen zo mooi, dacht ook echt dat als het mijn beurt was om mijn kindje vast te houden dat ik echt in tranen uit zou barsten... maar nee hoor, bij beiden kids niet... Gewoon omdat het veel te snel ging. Heb ook heel de nacht niet kunnen slapen, niet omdat mijn pasgeboren kindje wakker was, maar gewoon omdat ik het niet kon bevatten wat er was gebeurd. Zou liever de pijn willen verspreiden over 8 uurtjes en nog een beetje keuvelen en me voorbereiden op de komst dan zo halsoverkop ineens in een weeenstorm belanden en na een uur een kindje erbij hebben..... na de bevalling van mijn zoon zei ik ook, hoe laat is het eigenlijk? ohh, half 8 pas, nou dan kan ikstraks gtst nog kijken! Zo ver was ik nou met mijn gedachten (heb geen gtst gekeken hoor )
Beertje 09, Ons zoontje Niels woog 2804 gram en was 49 cm lang. Een kleintje dus zeker voor 40 weken en 1 dag. Papa en mama zijn ook erg slank dat scheelt misschien.
princesje; kan me idd voorstellen dat je het niet kon bevaltten, nou hopen dan maar dat ik er gewoon weer 3 uur over doe; dat was allemaal net te bevatten