hallo meiden (ook heren ) ik heb eigenlijk best wel een ''probleem'' wij wonen in een flatje van 4 etages.. totaal 8 huizen .. nu betalen wij 100 euro !!! per maand aan vve! (vereniging van eigenaren) ik vindt dit zo belangelijk hoog voor wat hier gebeurt ?.. lees als het regend komt het water door het dak in de portiek en het word nooit gemaakt. een ruitje is al 10 jaar kapot en niemand die er wat aan doet het stinkt er altijd! het word 1x per weerk schoongemaakt maar dan stinkt het nog harder en zeker in de zomer mijn vraag is kan ik hier iets me doen .. want het is belagelijk dat ik 100 euro per maand betaal aan iets waar ik niets van zie ! buiten dat 9 weken geleden kwam de huisbaas hier aan de deur .. over illegaal watergebruik ?.. dus wij navraag gedaan in de kelder hangt een tuinslag (lees al 25 jaar !!!!) voor mensen die hun auto willen wassen .. en nu na 25 jaar kwamen ze er eens over zeuren .. ! help ik wil hier wat mee doen maar wat
Mijn vriend werkt bij een vastgoed bedrijf en is VVE manager. Hij is nu aan het werk maar als hij thuis komt dan vraag ik aan hem wat je het beste kan doen. Is het beheer van de VVE uitbesteed?
Wij betalen 160 maar hier word wel schoongemaakt en onderhouden. Liggen er ook geen opknapplannen in de planning? Hier was de vve ook slapend maar weet nu bijv al wat er de komende 5 jaar in de planning zit.
nee dat weet ik niet .. ik weet wel dat ze van plan zijn in 10 jaar te slopen maar dan alsnog ! .. 100 euro per maand en er gebeurt weinig mee
Zijn er geen vergaderingen? Wij betalen iets meer als jou voor 2 portieken, dat zijn 12 woningen hier. een vve moet wel wat doen vind ik. hier doen ze aardig wat. Alleen de schoonmaak in het trappen huis dat is niet echt best maar ja.
lieve meid, hier betalen wij 195,- per maand. wij wonen in een 3-hoog flat op de bovenste verdieping. dus ik vind die 100,- nog wel mee vallen. maar dat was je vraag niet. ik ben bang dat je er niets aan kan doen, wij hebben ook al zo vaak geklaagd dat het veel te duur is en ook hier wordt maar 1x pw schoongemaakt en 1x per 3 maanden de ramen gezeemd. ik wil je heel veel succes wensen en dat het bij jou wel lukt wat je wilt bereiken...
Wij betalen 60 euro per maand. Maar we hebben ieder jaar een vergadering zodat we kunnen bespreken wat we dat jaar gaan doen. (16 woningen) Mischien kun je langs je buren gaan om af te spreken met zijn allen naar de vergadering te gaan. Zodat het geld uit de pot ook gebruikt kan worden.
het zou wel moeten ja delatste x ramen zemen kan ik me niet eens herinneren !! denk dat dat al 2 jaar geleden is in ieder geval bedANKT VOOR jullie antwoorden
Wij betalen 50 euro pm. 3 appartementen en wij hebben om de 3 mnd vergadering.. Maar ook hier zijn ze laks.. Heb al 2 jaar lekkage en er is nog niemand geweest vorige maand nog naar gekeken door iemand en die zou het maken hij heeft geloof ik alleen het jaartal er niet bij gezegd..