Robotstofzuiger

Discussie in 'De lounge' gestart door Marbella, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marbella

Marbella Niet meer actief

Wie heeft er een? Bevalt het? Nog aanraders en afraders? :)

2. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Ik zit me net hetzelfde af te vragen! Er staat er nu eentje in de folder van de Aldi. Heeft iemand er ervaring mee, is het wat? Ik lees even mee :D

3. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Ik lees even mee

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb pas zo'n topic geopend, ik zou hem voor vloerbedekking maar schijnen ze het niet super op te doen.

5. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Wij hebben d'r een en ik ben d'r dik tevreden over. Ik heb wel alleen laminaat en tegels. Verder gaat ze (ja volgens vriendlief is het een ze ;)) ook gewoon over de mat heen en die maakt ze echt niet onaardig schoon.

6. Marbella

Oh klinkt goed Pumbaa! Welke heb jij precies? Wij hebben ook geen vloerbedekking verder en vind het niet erg om het vloerkleed en mat nog even zelf te doen ;)

7. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Wij hebben de iRobot roomba pet series. Ze gaat bij ons standaard om een uur aan, als we dan thuis komen van het werk dan is het netjes schoon. Zelfs de hondenharen en het zand van de kinderen is weg. In de zomer gaat ze soms twee keer aan aangezien er dan net wat meer rommel mee naar binnen komt.

8. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Neemt die ook hoekjes mee en lastige plekken en onder bank en bed?

9. Marbella

Dankjewel!

En even een domme vraag (denk ik :p); wij gaan binnenkort verhuizen naar een appartement, kan ik de stofzuiger dan gewoon aanzetten en doet hij dan het hele huis?

10. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

De hoekjes die pakt ze als die vrij zijn, net als onder de bank en eventueel de meubels. Als ze daar onderdoor kan pakt ze deze ook mee. Ik heb wel begrepen dat je wel moet kijken of ze vaste baantjes maakt, die zijn er blijkbaar ook. Die van ons gaat gewoon zigzaggend door het huis. Verder als haar thuisstadion er staat doet ze de werk. Wij lenen d'r ook soms uit aan mijn ouders mocht daar de hulp niet komen!

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben die van de aldi maar ik vind 'm niet handig, gebruik hem bijna nooit. Ten eerste; lawaaierig. Hij doet de kamer op een onlogische manier, 100x rondjes of juist in ruitjes en stoot dus vaak tegen de muur. Op den duur vroeg mn buurvrouw wat dat gebons toch was? Maar omdat hij er zo lang over doet, is het ook eng voor de katten ;) Daarbij liep hij steeds vast onder bv onze bank. En moet je werkelijk heel de vloer leeghebben en dan vind ik het sneller om even 'overal tussendoor' te zuigen.

Het zou het overwegen waard zijn om na het ontbijt de stoelen op tafel te zetten en naar school te gaan, misschien dat het bevalt, maar nu gebruik ik hem alleen soms boven, dan zuigt hij onze slaapkamer, kan lekker onder het bed door ( En gevonden sokken/knuffels eronder vandaan duwen )

12. Marbella

Niet voor die van de Aldi gaan dus :p

Irobot roomba lijkt me tot nu toe een goede optie, meer mensen met ervaringen?

13. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Die van de aldi is troep. Is nog ergens in een programma geweest. (kassa?)

14. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Heb me inmiddels iets verder verdiept denk dat ik voor de roomba 631 ga

15. misa

misa Niet meer actief

Ik geloof er niet zo in. Maar ik hoorde laatst ook wel dat het verachil maakt welke je hebt. Even goed in verdiepen dus..!

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Iemand ook ervaring met die van Samsung?
    Die schijnt een camera te hebben waarmee die zelf een kaart van de woonkamer maakt en dus weet waar die wel en niet is geweest.

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik werd aangestoken door dit topic ;), en ben even gaan kijken via Google. Lg is uit twee tests de beste.. zelf vind ik het té duur voor wat je er voor krijgt, maar het lijkt me stiekem wel fijn om te hebben!

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
  19. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik denk dat dit diegene is waar ik het in het begin ovet had, die maakt vaste banen waardoor hij maar een keer over een bepaalde plek gaat, mocht ie in die banen dus iets missen dan word het niet meer meegenomen.

20. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Heb me hier toevallig ook laatst in verdiept. Het schijnt onwijs uit te maken welk merk je koopt en hoe duurder hoe beter (helaas). Hangt er dus vanuit hoeveel je uit wil geven. LG komt inderdaad als beste uit de bus, en ken ook iemand met een LG die echt super tevreden is. Wij zijn maar begonnen met sparen :p

Deel Deze Pagina