Misschien stomme vraag maar.. Sinds deze week verstuurd mijn gmail steeds een lege email naar hetzelfde emaiadres elke ochtend. Dan komt er boven in mijn scherm een driehoek te staan met kan bijlage niet verzenden. Klik ik hierop kom ik in mijn Gmail en zie ik een leeg berichten verzonden staan. Dit is nu al vijf keer gebeurd om verschillende tijden. Weet iemand wat dit is?
Aan mij heb je niks ik heb al weken problemen met mijn wifi.. Of mijn internet kaart op mijn laptop heeft zijn lange tijd gehad want op mijn mobiel en van zoon doet het internet het wel goed. Steeds maar twee streepjes heb Online al gebeld ander frucentie( weet niet hoe je dat schrijft) gekregen. Mijn ex zwager al gebeld om te kijken maar die heeft het te druk op dit moment helaas. ...
Wat voor mobiel systeem heb je? Apple, Android of Windows? En heb je ook al gekeken via de computer of er iets met je gmail mis is? wie weet zit er op een laptop/pc een virus? En als laatste tip, wachtwoord aanpassen, als er een virus ergens zit die emails zelf probeert te versturen, dan weten ze mogelijk je wachtwoord ook.
Bedankt voor de antwoorden! Mijn wachtwoord heb ik veranderd. Vanmorgen gelukkig geen mail verzonden. Ik heb een Android en zit eigenlijk nooit oo Gmail via de computer. Hopenlijk nu opgelost