Homeopaat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lolliebol, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Hoi allemaal,

Zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar een Homeopaat.
    Niet voor mezelf, maar voor iemand die wegens fysieke redenen niet zwanger kan worden via IVF. Ze zijn vorig jaar zwanger geweest, wat al echt een heel groot wonder was en met 23 weken en 2 dagen is het kindje in de buik overleden. Ze is naar een medium geweest en die kreeg door via haar dochter, dat ze sterk moest blijven en dat ze op zoek moest naar een goede Homeopaat.
    Ik probeer het dus via deze weg voor haar, want ik gun het haar zo!!!!
    Als jullie dus ervaringen hebben, meld het hier dan alsjeblieft:)

Alvast bedankt!!!

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Geen ervaring met niet zwanger worden en homeopathie maar wel met andere dingen.

Ik zweer erbij!

Tijdens mijn zwangerschap heb ik een pilletje gehad zodat mijn ongeboren kindje geen eczeem zou krijgen in het begin van zijn leven, tot op heden heeft hij nog geen eczeem gehad terwijl wij beide heeeel gevoelig zijn.

Dus als je een fijn adres zoekt in de buurt van DeRondeVenen dan mag je een PB sturen.

3. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken ook een hele fijne, waar in de buurt zou handig zijn?

4. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik even mag inbreken... Ik zoek er ook eentje, in omgeving Eindhoven :D

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    In Bergschenhoek bij Rotterdam zit er een die op zoek is naar koppels die met behulp van homeopathie zwanger willen worden. Zij gaat in de leer bij een australische goeroe en zoekt mensen die zij tegen gereduceert tarief kan helpen. Gezinshomeopathie heet het

6. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karina Sevriens uit Geldrop (omgeving Eindhoven) hebben wij zeer veel aan

7. Sundew

Sundew Actief lid

7 sep 2012
    232
    5
    18
    NULL
    NULL
    Als ik ook even mag inbreken: ik zoek er eentje omgeving Delft, Den Haag of Rotterdam

8. Sundew

Sundew Actief lid

7 sep 2012
    232
    5
    18
    NULL
    NULL
    niemand een goede homeopaat voor ons??

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Sundew
    Kijk op hanneke klouwens
    Kreeg het door via erg goede baby osteopaat die ons had geholpen. Zelf gaan we pas maandag heen maar ze schijnt erg goed te zijn het gaat verder dan alleen homeopatie en accupunctuur etc.
    We gaan zelf met dochter haar eczeem en slaapproblemen heen...
    Kan pas over paar weken zeggen of dat wat is maar ik hoorde dat ze erg goed is

10. Sundew

Sundew Actief lid

7 sep 2012
    232
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik had nog nooit gehoord van mesologie. Ik ga er eens induiken. Thanks voor de tip! Ben benieuwd hoe het maandag gaat en of het helpt bij jullie!

11. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Welke regio? Ik ken nog een iriscopist in de kop van overijssel. Bij een kennis die na de bevalling geen menstruatie meer kreeg heeft hij alles weer "op de rit" gekregen om weer zwanger te kunnen worden, terwijl dokters hadden gezegd dat dat ze maar zonder menstruatie verder moest leren leven.

12. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Als je mij pb stuurt kan ik je as maandag onze ervaring vertellen (met pb vergeet ik het niet).
    Vandag bij ka geweest, dermatoloog. Ze heeft dus atopishe eczeem met ooraak voedsel of omgeving allergie. Helaas doen ze alleen bloedonderzoek voedsel screening bij die leeftijd maar het resultaat kan afwijkend zijn: wel iets laten zien wat niet is en niets laten zien als wel iets. Dus extra alternatieve optie is dat hier echt nodig. We proberen due mesoloog en wat baat niet schaad niet..

13. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Danoek, degene voor wie ik het vraag woont in Zuid-Limburg.
    Beetje ver van Overijssel vandaan helaas :(

Deel Deze Pagina