Volgende week hebben we een eet-date met vrienden. Thema Mexicaans lijkt me wel een keer leuk. Heb al een lekker recept voor enchilada's met kip en wil zelf guacemole maken. Wil er ook een nacho snack-schotel bij maken maar zoek nog een lekker recept daarvoor.. Iemand een makkelijk maar lekker receptje? En nog wat lekkere ideetjes om er bij te serveren??
Nacho's is easypeasy: tortillachips, dunne plakjes rode ui, cheddar, (echt een blok cheddar kopen en dat over/door je nacho's raspen, geen geraspte gewone kaas want dat is echt niet lekker). Evt ook wat paprika of jalapeno er door, maar ik vind bij nacho's 'less is more'. Zure room en chilisaus er bij. Bijgerechtjes: gepofte aardappel, gegrilde maiskolven, klein soepje (chorizosoep, maissoep, pittig tomatensoepje? ) en een lekkere frisse salade er bij.
Mexicaanse rijst erbij is ook altijd lekker. En niet moeilijk om te maken. Nou ben ik erg benieuwd naar jouw enchilada recept! Ik ben dol op Mexicaans eten
Deze vond ik ook nog.. ziet er ook lekker uit! https://www.leukerecepten.nl/recepten/mexicaanse-tortillasalade/
Ah.. gelukkig. Ik ga'm voor het eerst maken dus altijd maar even afwachten of het lekker is. Maar als jij't zegt