Weet iemand dit? Mijn man heeft vorige week iets gekocht wat in de aanbieding was (stoelverhoger vd auto) maar achteraf hebben we liever een andere. We hebben de bon nog, maar hierop staat niks over ruilen of terug brengen binnen zoveel dagen. Ik vind dat zo gek, staat toch altijd onder een bon? Alleen koop ik niet zo vaak bij deze winkel en zeker niet iets dat terug moet, dus weer eigenlijk niet of zij het standaard niet op de kassa bon hebben staan. Wie werkt hier en kan me dit vertellen?
Waarom ga je niet gewoon heen?. Ik wil dit graag terug brengen en de bon erbij leggen. Je merkt vanzelf wat er gebeurt. Anders kun je hem misschien als het niet lukt nog verkopen op plaatselijke fb mp.
Zolang je de bon hebt en de doos of verpakking/kaartjes nog intact zijn kun je gewoon ruilen. Kruidvat heeft zelfs geld terug. Ook op uitverkoop en reclame artikelen Ruilen hoeft niet op de bon te staan want ze zijn terug nemen niet verplicht als je het koopt bij een stenen winkel ( koop is koop) . Het is wel handig als ze het er op zetten dan weet je waar je aan toe bent. Van kruidvat weet ik dat ruilen geen probleem is binnen 14 dg
Laatst heb ik zelfs iets teruggebracht zonder bonnetje (een kadootjes van mijn dochters verjaardag) en dat wat zonder problemen teruggenomen. Ze weten zelf ook vaak wel wanneer de aanbieding liep dus zonder bon doen ze bij ons ook nooit moeilijk!
Ik heb een tijd bij het kv gewerkt. Ruilen is geen enkel probleem. Met bon ook geen probleem om je geld terug te krijgen. Zonder bon namen wij het vaak wel retour, maar moesten ze wel iets anders uitzoeken. Dan gaven we dus geen geld terug. Wellicht verschilt dit per filiaal, maar zo ging het dus bij ons.