Voor aankomende vakantie ben ik een beetje op zoek naar nieuwe en vooral gemakkelijke en praktische kleding om naar zwembad/strand te gaan. Uit mijn kleding ben ik na drie kinderen iet wat uit gegroeid. Ik heb wel paar jurkjes maar die kleven en plakken aan mijn lijf zeker nadat ik mijn ingesmeerd heb en het is vooral zweten geblazen. Waarschijnlijk verkeerd materiaal. Maar ik ben gewoon op zoek naar 2-3 leuke setjes en hoeft zeker geen kapitalen te kosten. Met drie kinderen denk ik voor al praktisch snel aantrekken (voor al ze bijv moeten plassen). En luchtig spul en niet doorschijnend. wie biedt?
Lekkere dunne maxi jurken! Mijn kast hangt er vol mee, het zit zo ontzettend lekker luchtig en losjes.
Echt?! Ik voel mij altijd zo ‘klein’ in zo’n maxi jurk.. ben niet echt een hakken loper en vooral niet naar het strand of zwembad Of ze raken met de grond zeg maar. Waar haal je ze is?
echt overal en nergens, als ik een leuke zie dan koop ik hem. Ik ben niet lang (168 cm) en vind mezelf door maxi jurken dus juist lang lijken vooral als ze een touwtje of elastiek net onder de borst hebben.
Of je koopt een hamadoek bij de action en die wikkel/knoop je snel even om Hier alleen katoen/tricot of linnen qua stoffen. Ik draag alleen korte broeken. Ben niet van de rokjes en jurkjes. Maar afgelopen vakantie deed ik soms een net wat langer tshirt aan om ff naar wc of huisje te lopen.
Hahahaha ik ben wel geteld 1cm korter Ik heb niet heel veel borst (miss meer twee ruggen zoiets zeg maar) ik ga eens kijken naar maxi dress maar is dat niet warm na dag zwembad en ingesmeerd lijf?
Ik ben dus beetje zoekend naar dat het niet kleeft aan je lijf als je je ingesmeerd heb. Dat vind ik echt vies en ook weer soort zonde van je kleding omdat het er niet echt goed uitgaat. Daarom wil ik er ook geen 100den euro’s aan uitgeven
Ik heb gewoon een simpel los jurkje van de h&m van t-shirt stof. Echt ideaal voor die doeleinden, neem dat altijd mee op vakantie voor over mijn zwemkleding. Gaat rap aan en uit en is ook zo weer droog als het over natte zwemkleding zat. Heb ook wel eens een losse doek gehad, maar dat is meer gedoe, die vallen altijd af na een paar stappen of waaien half weg enz
Dit! Als we naar het strand/zwembad gaan doe ik er alleen een maxi jurk over. Lekker snel En tussendoor een hamamdoek om me heen geknoopt. Makkelijker kan ik 't niet maken
Andere zonnebrand? Je moet je zonnebrand even in laten trekken voor je kleding aan doet, maar na een tijdje is het toch in je huid getrokken en plak je als het goed is niet meer zo erg dat je kleding aan je lijf plakt. Ik zou kijken voor een paar fijne tricot jurkjes. Lang of juist kort.
Ik heb op zich altijd wel fijne merken qua zonnebrand. Heb een zeer gevoelige huid om te verbranden en ben als de dood voor huidkanker. Dus smeer mij goed in maar bodylotion ed trekt nooit heel goed in..
Voor bij het zwembad/strand heb ik een tuniek van Esprit in dezelfde print als mijn bikini, die zit heerlijk. Voor jurkjes ben ik groot fan van de zomerjurkjes van WeFashion met een rib structuurtje. Ik heb ze in allerlei kleuren en modellen. Plakt totaal niet en valt heel soepel. https://www.wefashion.nl/nl_NL/dames-pointelle-jurk-met-strikceintuur-97727576_0605.html?dwvar_97727576__0605_color=0605&backtolist=true
Leuk een bikini! Dit jaar ga ik voor het eerst naar Spanje in een badpak. Ik zag mezelf 2 jaar geleden op een foto in een bikini en zei echt tegen mijn man hoe hij mij zo heeft laten lopen nu ben ik nog een kind verder (nummer 3). Mijn heupen/buik en taille die overgang ziet er zo raar uit… ik voel mij echt zwaar ongemakkelijk in bikini maar een badpak zal wel loei heet zijn Ik kan weleens kijken of esprite nog een leuk badpak heeft
Daar moest ik ook aan denken. Ik smeer met Vision, dat plakt niet als het is ingetrokken. Qua jurkjes zou ik vooral voor wat ruimer vallend gaan, dat zit het lekkerst op die momenten (sowieso trouwens ).
Ik heb deze niet, maar ik moest denken aan een jurk van wafelstof (van die stof waar hydrofiel luiers van gemaakt zijn), dat is volgens mij best luchtig en het is 100% katoen: https://www.sweetjewellery.nl/odette-jurk-wafelstof-beige Bristol heeft bv. ook een jurkje in die stof, iets ruimer vallend, alleen met iets langere mouwen (maar dat kan tegen verbranden ook juist fijn zijn).
Tip: Decathlon heeft badpakken van vergelijkbare kwaliteit, maar met een ander prijskaartje. Ik ben ook fan van Speedo en dus die van de Decathlon. Ik vind het alleen geen 'strandbadpakken'. Maar goed, ik ga zelden of nooit naar het strand, dus is dat niet zo'n probleem.