Beste ladies, Ik zit met een probleem...... en wel zo erg dat ik jullie hulp nodig heb en een account heb aangemaakt. Afgelopen jaar heb ik een leuke baan geaccepteerd. Het is ontzettend leuk werk echter is het een tijdelijke functie daar het om ziektevervanging ging. Het einde is bijna in zicht en het werk houdt voor mij hier helaas op. Ik heb het gevoel dat ik hier een ontzettend leuke jongen heb ontmoet In het begin was het voor mij ontzettend wennen aan de vele medewerkers en sprong de betreffende collega niet zo in mijn oog. Later was dit wel het geval en was er een bepaalde dubbelzinnige opmerking van hem waardoor ik helemaal van mijn padje was. Het ging over iets met buiten het werk afspreken wat hij zei via een teamsmeeting. Ik haakte na het ophangen via de chat hier gelijk op in echter had ik het gevoel dat hij zich geen houding wist te geven en compleet verrast was doordat ik zo direct reageerde, dat ik het gevoel had dat hij hierdoor eromheen draaide. Het staat natuurlijk op schrift vast en dat kan wel eens link zijn, gezien de hele me too en grensoverschrijdend gedrag affaires die exact toentertijd bezig waren. En ook ik durfde er niet meer verder op in te gaan, bang voor mijn baan en de werkverhouding. We hebben er dus een beetje overheen gepraat. Via via hoorde ik dat hij een vriendin had en dacht ik bij mezelf dat ik het allemaal vast verkeerd begrepen had en heb ik het laten rusten. De maanden verstreken en zo hadden we verder zakelijk contact. Sinds maart had ik wel steeds meer het gevoel dat ik in zijn vizier was. In de tussentijd heb ik nog een keer geprobeerd de relatie met mijn ex te herstellen en op een bedrijfsuitje heeft de collega hem ook gezien. Terwijl ik mijn ex eerder al had benoemd in een gesprek met hem heeft hij mij helaas daarna een dikke week genegeerd. Een half jaar geleden hem al eens uitgenodigd op Facebook, maar ook dat accepteerde hij niet. Heb daarom de uitnodiging maar verwijderd en hem dit niet durven vragen. Volgens een vriendin moet ik dit wel doen, maar zo desperate wil ik niet overkomen en zit niet in mijn aard. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij helemaal niet op Facebook kijkt. Inmiddels is mijn ex passé echter is hem dit misschien niet duidelijk. We zijn de afgelopen maanden enorm vaak met elkaar in gesprek geweest, natuurlijk over werkgerelateerde zaken alsook privé zaken komen aan bod. In april heb ik hem gevraagd hoe het met zijn vriendin zat en toen gaf hij aan dat zij al enige maanden geleden de relatie verbroken had. Jippie dacht ik! Dan hebben we nog een kans. De breuk is overigens in die maand van dat teamsgesprek gebeurd. Iets in me zegt dan dat dat zo had moeten zijn dat hij toen in mijn vizier kwam. Ik merk dat ik nu vanalles probeer aan te grijpen om weer even contact met hem te krijgen. We vertellen veel over onze vakanties en ik heb hem laten weten dat ik alleen met mijn kindje op vakantie ben geweest (hint zonder partner). Ik heb alleen zijn zakelijke telefoonnummer. Toen hij op zakenreis was heb ik hem een appje gestuurd met de vraag hoe het was en reageerde erg kortaf en ik heb het daardoor ook afgekapt en een fijne week gewenst. Er komt dan niet de vraag terug hoe het met mijn vakantie is bijvoorbeeld. Op het moment dat hij een filmpje stuurt (omdat ik hem daar wel op aan durfde te spreken dat hij me dat beloofd had) en ik denk dat we een leuk gesprek gaan hebben kapt hij het na een paar zinnen ook weer af en wenst me een fijne dag. Ik app hem overigens met mijn persoonlijke nummer en hoop dat ie dat wel door heeft. Durf ook niet naar zijn privénummer te vragen, ik vind dat hij dat uit zichzelf mag geven. Doordat hij op dit moment aan het verbouwen is heeft hij het erg druk. Ik probeer om telkens hints te droppen bij hem, bijvoorbeeld merk ik dat we ontzettend veel gemeen hebben en heb dat benoemd. Maar mannen en hints zijn vaak niet een goeie combinatie en begrijpen onze signalen niet. We weten van elkaar waar we wonen, dat heeft hij dan wel weer gevraagd. Zo krijg ik toch telkens mixed signals van hem. Als je echt geen interesse hebt om met iemand te spreken dan stel je ook deze vragen niet en kap je echt alles af. Maar live is hij echt ontzettend leuk en vaak als we staan te praten en ook telefoneren dan kijken de andere collega's ons echt soms raar aan . Vorige week heb ik hem een aantal keren telefonisch gesproken en met mijn eigen mobiel gebeld (hint). En ook dan draait het gesprek weer uiteindelijk over privézaken. We kletsen ons wat af en soms komen er opmerkingen uit bij hem waar ik dan niks op durf te zeggen, want alles wat me dan te binnenschiet gaat te ver. Ik ben dan soms echt sprakeloos ervan. En dit gebeurde ook andersom, er zijn dan tal van inkoppertjes, maar ik durf niet. Ik wil de verhouding niet verstoren en ook hem niet ongemakkelijk laten voelen. Het gene waar ik wel een beetje mee zit is of hij te vertrouwen is. Ik merk dat hij bij alle collega's ontzettend goed in de groep ligt. Ook is hij goede vrienden met het MT. Ik heb mijn aanstaande vertrek met hem besproken en hij keek niet heel erg op ervan had ik het gevoel. Overigens vond hij het wel vervelend en jammer maar ik durfde niet mijn hart bij hem uit te storten en ben daar toch voorzichtig mee. Hij maakte een vreemde opmerking waardoor ik nog meer op mijn hoede ben. Alsof hij toch al iets meer wist gezien de MT vrienden. Enfin, mijn tijd zit er bijna op daar en ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil hem graag vertellen dat ik hem leuk vind maar wil de werkrelatie niet verstoren. Ook heb ik het idee dat hij zich weleens ongemakkelijk kan voelen als collega's dit weten omdat ze nu al een vermoeden hebben en soms raar opkijken. Ik denk soms wel eens dat dit hem tegenhoudt. Mijn plan was om te vragen of hij het leuk vindt om contact te houden als ik weg ben om eens te peilen hoe hij daarop reageert. Echter wil ik hem dit natuurlijk vragen als niemand dit hoort en die kans is klein denk ik. Op de werkapp zal hij zich waarschijnlijk ook niet uitlaten gezien dat op schrift staat. Misschien dat ik hem dan het beste kan bellen....pfff iets waar ik wel tegenop zie hoor. Ik ben van de hints en het eromheen draaien maar in andere zaken ben ik ontzettend direct behalve in dat, bang dat ik een blauwtje loop. Ook heb ik al gedacht om te vragen of hij nu wel iets buiten het werk durft af te spreken als ik weg ben. I need tips of is het Girl he is just not that into you? Sommige vriendinnen zeggen dat ik het voortouw moet nemen gezien mannen signalen niet begrijpen en ze ook wel eens onzeker zijn en het leuk vinden als een vrouw het initiatief neemt. Anderen zeggen dat ik de moeite niet moet doen en moet wachten op zijn initiatief. Ik ben echter bang dat ik dan lang kan wachten. Misschien denkt hij nog steeds dat ik in een relatie zit. Help me, hopelijk weten jullie een ontzettend leuke originele manier hoe ik dit kan aanpakken. Overigens heb ik bij een andere afdeling gesolliciteerd en hoop ik daar deze week meer over te horen. Dan zijn we geen directe collega's meer, maar zal ik hem wel nog eens tegenkomen. Een collega vertelde mij vandaag dat zij de kans groot acht dat ik binnen een aantal maanden terug mag komen, maar daar wil ik niet vanuit gaan. Hier rekening mee houden met de situatie en de uitkomst van ons contact.
Hints? Ik ben nog nooit een man tegengekomen die ze oppakte Zeg het hem gewoon. Je lijkt mij mondig genoeg om hem te vertellen wat je gevoelens zijn.
Ok ik ben stiekem halverwege afgehaakt maar.. jij gaat daar weg dus ie ziet hem (en alle collega's) nooit meer, correct? Dan zou ik gewoon op de laatste dag (ofzo) zeggen "jo, zin om zaterdagavond samen een drankje te doen?" Aanvulling, over een paar maanden is hij, als hij nee zegt en je terug kan komen op je werk, het vast wel weer vergeten
Doen! Vraag gewoon of hij iets wil drinken. Maar ik moet wel zeggen dat hij wel weinig interesse toont wanneer je appt. Lastig maar ik zou ervoor gaan!
Meid, je bent toe aan duidelijkheid en vanuit hem ga je dat niet krijgen. Dus; gewoon vragen. 'Zullen we een keer wat gaan drinken in het weekend?' Dan merk je aan zijn reactie gauw genoeg wat hij wil. Of je maakt een Tinder profiel aan en je zoekt 'm op
Sorry, je komt redelijk wanhopig over ... Denk net als meerdere: he's just not that interested in you
Als je in relaties/daten net zo langdradig bent als in deze post kan het nog jaren duren. Stuur hem een appje of hij zin heeft in een terrasje vrijdag. Hoe moeilijk is het?
He's not that into you. Als het nu al zo'n gedoe is, stress en hoofdpijn oplevert.... wil jij dan wel een relatie? Het hoort leuk en soepel te verlopen. Niet als een continue gebrek aan WD40