Hallo meiden, Op de nwe slaapkamer van mijn zoontje wil ik in 3 kleuren en in 3 verschillende maten sterren op de muur schilderen. Ik heb op dik karton sterren afgedrukt in 3 formaten en de sterren hier uitgeknipt. Nu dacht ik dus de sterafdruk zo op de muur te schilderen. Maar bij nader inzien denk ik niet dat dit handig is omdat, zeker bij de grotere, dit niet plat op de muur zit en dus door zal lopen denk ik. Nu had ik bedacht om dan de sterren te gaan plakken met tape wn dan in te kleuren met verf. Maar dat is nogal veel werk want wil wel een stuk of 45 sterren maken. Uit de losse hand is geen optie voor mij. Wie heeft een idee hoe ik dit het beste kan doen? Had al op internet gekeken voor sjabloon van sterren in de vorm van stickers. Dat zou makkelijk zijn. Die kan ik dan inkleuren met verf op de muur. Iemand een idee of en waar deze te krijgen zijn? Bedankt alvast!
Waar woon je in zuid holland? Wij hadden ook sterren in verschillende maten nodig voor ons zoontje zijn kamer. Wij hebben ze laten maken op een stickervel bij een bedrijf dat tshirten bedrukt en dergelijke.
En dan dus eigenlijk alleen een rand? Dus niet gewoon een sticker van een ster, daar heb ik niks aan.
Dank maar is niet wat ik bedoel. Wil dus eigenlijk alleen een rand van een ster hebben die ik zelf kan inkleuren met verf.
Moet het perse sticker zijn? Want gewoon van ander materiaal staan er wel veel via Google en die kun je meerdere keren gebruiken natuurlijk, hoef je maar 3 maten aan te schaffen....
Ik bedoel idd de randen van de ster op een stickervel wij konden ze ook nergens vinden in de winkel dus hebben ze laten maken. Wij hadden een hele rol met verschillende maten. Gewoon op de muur plakken en met een roller de binnenkant schilderen en sticker er weer af halen. Ik weet alleen niet hoe duur het precies was omdat wij ze gekregen hadden van die baas van dat bedrijf. Mijn vriend is goed bevriend met hem. Ik kan je de naam van het bedrijf wel ff pben? Misschien kan hij je de prijs via een email geven.
Ik heb zelf sjablonen gemaakt maar denk niet dat dit handig is omdat dit dus niet helemaal plat tegen de muur zit. Bang dat de verf dan doorloopt. Of denken jullie van niet? En moet ze wel 2x schilderen denk ik. Moet ik het sjabloon wel weer heel precies er tegen aan houden bij de 2e verfronde. Misschien denk ik te moeilijk hoor en moet ik het gewoon zo proberen
Ik denk dat stickers het makkelijkst zijn, met name als je ze twee keer gaat verven idd! Geen idee of dat heeeel duur is, hoop dat het lukt met de tip van olifantje!
Hoe groot moeten de sterren zijn? Ik heb wel een sjabloon gevonden met verschillende maten sterren erop. Deze kun je met bijvoorbeeld tape op de muur bevestigen (of gewoon even met z'n 2-en, 1 goed vasthouden, de ander kleurt de ster in) en dan de verf op de muur tamponeren. Tamponeren doe je met een dikke botte kwast, hiermee "stempel" je de de verf op de muur.. Sterren sjablonen
Bedankt! Maar die heb ik al. Wil echt een sticker hebben. Zeker omdat ik ze 2x zal moeten schilderen.