Foto's van eerste knuffels.

Discussie in 'De lounge' gestart door Jsvlinder, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Heb jij je allereerste knuffel nog? En hoe ziet die er dan uit?:D Mijn eerste beer ziet er zo uit, hij is nu 37 jaar en anders dan zijn "moedertje" heeft hij nog niet 1 grijs haartje:p :

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ah jammer die ligt bij mijn moeder :D

3. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Ik slaap er nog iedere nacht mee haha! :D Heerlijk zacht om op te liggen, mijn man is soms jaloers :p

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Geen foto, maar mijn vriend heeft zijn knuffel van vroeger nog.
    Hij heet Wolletje en nu slaapt Sven ermee.

Ben blij dat mijn schoonouders het bewaard hebben.
    Ikzelf heb helemaal niets vanuit mijn kindertijd. Hoogstens een paar fotoos.

5. Jsvlinder

Foto:D

Umm, ga hem is halen dan:p

6. Jsvlinder

Kan je geen foto maken?

Jammer dat je zo weinig uit je kindertijd hebt:(

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Aah en nu denk ik weer aan mn flappie! Blauw konijn die van mn broer was. Ik kreeg hem zonder benen, geen oren en geen lijf meer. Wat was ik gehecht aan dat ding!

8. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik slaap er ook nog iedere nacht mee! :D Mijn man vind hem goor, want hij word oud en ruikt muf volgens hem. Maar ik vind hem heerlijk ruiken ^^

Hij mag niet in de wasmachine want dat vind ik zielig :)
    Dus heeft manlief hem laatst met de hand gewassen hahaha, wat een lieverd is het toch ook he :D
    Hij moest in de was van hem.

9. minon

minon Niet meer actief

Ik had een aapje met een geel met rode jurk en hoedje op :) zn staart is er een keer afgegaan, zn ogen en neusje zijn ontelbare malen 'geopereerd' en hij werd kaal op zn hoofd maar had aan de voorkant nog wel een krulletje over. Wie diegene die het waagde om aan mijn 'apie' te komen :)

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wat toevallig dat er ineens een topic over is, ik heb de mijne vorige week weer uit een doos gehaalt, omdat ik aan ze (een varken en beer :p ) dacht , en het zonde vind om ze zo te laten liggen.
    Ik dacht eerst ik doe ze in zo'n diep schilderij maar dat paste dus niet, misschien geef ik ze wel aan dochter als ze wat ouder is

11. Within

Within Niet meer actief

Ik heb mijn eerste knuffel ook nog!
    Een echte beer.. een gele. Mijn zus had exact dezelfde maar dan groen. Later heb ik de "eerste" beer van mijn broertje gejat, die was veel leuker. Beide heb ik nu nog :)
    Mijn man heeft hem ook nog, een aap. Ook ontelbare keren genaaid enz maar toch :)

Ik heb zelfs het eerste knuffeltje van mijn vader, een panda. Die is nu 51 jaar oud..

12. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    beter nog; heb er zelfs een tattoo van op mijn arm! :D
    de gele beer had ik ook altijd bij me maar de draak was echt mijn knuffel! heb ik al 24 jaar..

Bijgevoegde bestanden:

13. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Jep ik hem mijn eerste knuffel nog... :D Een roze teddy beer, valt bijna uitelkaar. Daarom is onze knuffel-tijd helaas voorbij en kijken we nu afentoe verliefd naar elkaar! :D:D;)

14. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Te gek!!

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Heb mijne ook nog! Zoontje slaapt er nu mee :D Ziet er helemaal niet zo begaaid uit eigenlijk! Heb em goed verzorgd waarschijnlijk hihi

Die tattoo vind ik wel echt super vet!!

16. Jsvlinder

Gaaf zeg!!! Grappig om dat zo te doen, hoe kwam je erop?

Verder niemand een foto? Het is een fototopic hoor!:D

17. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Mijn zoontje slaapt nu op onze kamer, maar als hij wakker is, maak ik even een foto van mijn beer :D

18. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Mijn knuffel, een hondje.. Mist 1 oor, is al een keer onthoofd en hij heeft ook niet meer alle vulling, maar ik moest -volgens mijn moeder- perse deze knuffel..:D

19. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    die beer heb ik ook, hij doet het zelfs nog (ziet er alleen schoner uit dan die van jou;))

ik heb naast mijn bed een hondje staan, die heb ik al 31 jaar. zal eens kijken of ik hem morgen op de foto krijg

20. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Mijn beer ligt nog steeds onder mijn kussen hihi! Zal straks even een foto maken (inclusief zelf geknipt jurkje dat ze draagt sinds ik 6 was ^^)

Deel Deze Pagina