eylem, mijn man zei: goddelijk!! We vonden het allemaal erg lekker. En dochterlief was erg te spreken over het feit dat ze chips bij het avondeten kreeg
Erg leuke -en vooral ook handige- topic trouwens! Vooral nu mijn zin in koken de laatste tijd tot het nulpunt is gedaald
Hij was heeeeerlijk! Ik heb hem iets aangepast. Paprika's waren op in de supermarkt, dus ik nam een zak Mexiacaanse roerbakgroenten. Daar deed ik een blikje mais door en een blikje Kidneybonen. Veeeel knoflook en verder zoals jij het hebt omgeschreven. Echt verrukkelijk, die houden we erin!
En daarom heel graag meer en het liefst gezonde successen!!! Super fijn! Ik ben zo uitgekeken op mijn schrift..
Dit klinkt heerlijk! Echt heerlijk!!! Ik zou zelf alleen nooit een blik sperziebonen kopen.. waarom niet gewoon verse denk ik dan, net wat gezonder. en je schrijft: 1 gerookte makreel? is dat zo'n vacuumverpakte makreel die je zelf moet ontgraden?? en dan nog een vraag over de trassi. Dat ingredient gebruik ik eigenlijk nooit. Heb jaren geleden een pot gekocht en onlangs weggedaan.. is er ook een mini potje van verkrijgbaar? en ook bij de AH? en het merk Faya Lobbi , aanrader? bij de ah verkrijgbaar?
Wat leuk alle positieve reacties... het enige wat me een beetje tegenstaat aan dit recept is de grote hoeveelheid kipfilet! Zoveel hormonen, zo ongezond.. de biologische is helaas vrijwel onbetaalbaar.. zou het ook met biologisch rundergehakt kunnen vraag ik me dan ook af? en dat fajita kruidenmixje? zou je dat ook zelf kunnen maken? ik wil zelf het liefst zo min mogelijk zakjes gebruiken (vaak veel zout en schadelijke E nummers...): ik snap dat veel mensen heir geen boodschap aan hebben maar misschien dat iemand een leukere gezondere variant hebben?
Dit is ook een simpel, maar erg lekker recept. Stamppot prei met jumbo garnalen Aardappelpuree maken. Prei even wokken. Prei door de aardappelpuree mengen. Jumbo garnalen (gekookte, geen rauwe) erdoor heen scheppen. Eventueel peper en zout naar smaak. Mijn vriend keek raar op toen ik dit maakte. (Heb het recept eens gelezen in de Libelle.) Sinds een operatie aan een tumor in zijn hersenstam, kan hij nog steeds niet slikken. Nou ja, de reflex is er wel, maar er sijpelt wat van zijn slokdarm naar zijn luchtpijp met kans op longontsteking, dus vooralsnog mag hij behalve zijn speeksel helemaal niks slikken. De vraag is nog of het ooit beter zal gaan worden. Maar goed, dat terzijde. Hij heeft nu heel veel zin in die stamppot prei met garnalen. Dat geeft dus al aan dat het erg smakelijk is. En simpel te maken!
oh lekker lekker allemaal!! Hier is een groot succes: Tortelinni met spinazie 1 zak tortelini gevuld met kaas 1 pak spinazie met boursin half pakje spekjes 2 bakjes hamreepjes bakje champions spekjes uitbakken, champions in plakjes mee bakken, hamreepjes erbij, en tot slot de spinazie. In een andere pan de tortelini koken. Dan alles bij elkaar. Heerlijk!! Mijn 2 kids zijn er dol op!