Dat is het helemaal niet haha Als ik het kan maken, kan iedereen het!! Kan echt niet koken maar dit is echt super makkelijk en lekker!
hier ook de mexiaanse ovenschotel gegeten en het was echt een succes!! heeeel lekker thnx voor het recept
Fijn te horen dat het wederom in de smaak viel bij iedereen! Minaa, ik denk dat je geen snelkookrijst maar basmatirijst ofzo gebruikt? Wel slim om dat er even bij te vermelden anders mislukt het al bij voorbaat denk ik
Basmati rijst die ik heb is gewoon met 10 minuten gaar en hoef ik niet te wassen, is dit dan andere basmatirijst?
Maar hiervan bestaat ook een heeele lekkere en makkelijke knorr wereldgerechten-versie. Zal vast minder lekker zijn dan helemaal vers, maar ik vind m toch erg lekker hoor...
Je hoeft hem niet te wassen maar het kan wel ik was mijn rijst (Turkse rijst maar te vergelijken met basmati) ook voordat ik het kook, dan plakt het minder.
Bedankt voor je reactie. ja ik ga hem toch een keertje zo uitproberen, het lijkt me wel wat namelijk En ik vind dit dan weer leuker dan knorr wereldgerecht
Nee hoor gewoon normale basmati rijst uit de winkel. Wij leggen hem ook eerst in water omdat het dan minder plakt maar ook omdat hij dan ook wat zachter word. Hij word ook nog zachter met het stomen!
Ingrediënten (1 persoon): 150 g kipfilet 1 plakje gerookte bacon 1 plakje mozzarella light 2 zongedroogde tomaatjes 2 aardappelen of 100g ½ courgette 2 eetlepels plantaardige olie Provencaalse kruiden Knoflookpoeder Bereidingswijze: Rol de kipfilet plat met een deegrol. Beleg de kipfilet met een sneetje bacon, een plakje mozzarella en de zongedroogde tomaten. Kruid met provencaalse kruiden. Rol het geheel op en steek vast met een prikker. Snijd de aardappelen in kleine dobbelsteentjes van ongeveer 1 cm. Snijd de courgette in kleine dobbelsteentjes van ongeveer 1 cm. Bak de gevulde kipfilet in 1 eetlepel olie. Roerbak de courgette en de aardappelblokjes gaar in 1 eetlepel olie, gedurende 10 minuten en bestrooi met knoflookpoeder. Serveer de kipfilet met de aardappel-courgetteblokjes. Nutritionele waarde per portie: Energie: 500 kcal Eiwitten: 41 g Vetten: 28 g Koolhydraten: 20 g Voedingsvezel: 4 g Dit is een maaltijd van het weight care. Echt super lekker! En makkelijk!
De Mexicaanse ovenschotel is hier ook in de smaak gevallen! Wel heb ik de Light versie van geraspte kaas genomen en demi creme-fraiche...net iets minder slecht Zou er nog een alternatief zijn voor de tortillachips? Of zou je het zonder chips en dan met rijst kunnen eten?
Ook wij hebben vanavond de Mexicaanse schotel gegeten en hij was heerlijk! We hadden nog wat over dus morgen mag ik nog een keer Ik ga hem zeker nog een keer maken want het is een super makkelijk en snel gerecht.
Ha ha.. hier ook lekker gesmuld van de mexicaanse schotel Ik heb er extra ui en knoflook in gedaan en verse (voorgekookte) haricoverts en 'n bakje champignons.. ook nog een kipfiletje extra wij hebben er rijst bij gegeten, heerlijk!!
Wat grappig om te lezen dat zoveel mensen de mexicaanse schotel probeert. Hier hebben wij het gisteren gegeten en moet zeggen de reacties zijn niet overdreven het is echt heel lekker!!!
Ik ga morgen die mexicaanse schotel eten maar heb ipv 2 kipfilets er 3 uitgehaald...2 lijkt me voor in zo'n ovenschaal namelijk zo weinig. Of is 3 echt teveel?!