Hier is het bewolkt maar ik had het plan lekker eruit te gaan na het middagslaapje van m'n kleine.naar het bos met kinderboerderij (ik woon in omgeving amsterdam). Daar is het altijd leuk en met de herfst helemaal lekker om te lopen door de bladeren. De papa van m'n zoontje is over uit t buitenland en ik dacht dat is leuk ook voor hem. Wat gaan jullie doen vandaag?gewoon benieuwd
Relaxen..de meiden komen vanavond weer thuis van hun weekend bij hun papa. misschien een stukje fietsen en even bij de IJssel zitten. verder geen plannen..
Naar een evenement hier in de buurt. Met leuke demonstraties als Jack Russell races, schapen drijven en roofvogelshow. Voor de kindjes is er een knutselactiviteit, schminken en frietjes en pannenkoeken bakken. Wij vermaken ons dus wel!
Heb een verjaardag maar eerlijk gezegd heb ik een hekel aan dat verplichte gedoe. Kinderverjaardag prima maar voor volwassene nee sorry. En dan nog op me zondag!! Dus zo naar verjaardag en dan lekker niks... Gister hele huis gedaan dus als ik terug kom lekker weinig doen
Mn huissie aan kant maken straks bladeren verven met de oudste. Vanmiddag rondje fietsen met haar als mn man klaar is met werken. Verder rustdag morgen moet de oudste weer naar school.
hier ook lekker relax dagje, beetje was nog opvouwen en nog een wasje draaien verder vanavond eten bij familie voor verjaardag, ook gezellig en leuk verder dus lekker niet al te veel
M'n mannetje slaapt en zodra hij wakker is gaan we de deur uit naar d geitenboerderij!en herfstwandeling maken.
Wij hebben ook een pyjama-dag . Vriendlief speelt wat gitaar, ik hang een beetje achter de computer of met een boek op bed... Heerlijk! We jagen er flink wat thee, koekjes en overige gezelligheid doorheen. Voor ons niet zoveel vandaag en ik geniet ervan! Morgen weer actief.
Beetje opruimen was bij werken straks ff stofzuigen enverder muziekje op en gezellig met dochter bezig zijn
Wij gaan zo met z'n drietjes naar de stad. Kleertjes kopen voor Kaan en voor me zelf En vanavond gaan we lekker bij mijn ouders eten!
wij doen niet veel, ik moet nog veel rusten en vanmiddag even op bezoek bij iemand in het ziekenhuis.
Vriendlief is voetballen, ik lig lekker op de bank met mn hondje en een dekentje, alle afleveringen van de vierling aan het kijken. Heeeeeerlijk zon luie zondag
Leren ivm Tentamenweek, en stiekem genieten dat ik dus een weekje vrij ben van mijn werk. Zie ik mijn lief tenminste elke avond even