makkelijke traktaties gezocht

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mindy26, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    #1 Mindy26, 29 okt 2014
    Laatst bewerkt: 29 okt 2014
    Mijn zoontje neemt binnenkort afscheid op psz.
    Ik ben nu op zoek naar makkelijke traktaties.
    heb al zoveeel sites gezien maar nog niet echt wat gevonden..
    en wat geef ik de juffen?

hebben jullie een idee?

2. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van Goodies: zakje groentechips, mini rijstwafeltjes

Bekertjes met klein fruit (bosbessen, aardbeien, druiven, bramen)

Rozijntjes

blokjes kaas en stukjes worst

Een uitdeelcadeautje van de Hema

En dan makkelijk houden door niet elke traktatie apart te gaan versieren maar alleen de mand waar het in zit.

En voor de juffen..die worden meestal 'doodgegooid' met chocola, kaarsjes en doucheproducten dus dat zou ik niet doen persoonlijk. Misschien een boekenbon, pakketje met streekproducten, koffie/thee pakketje, bosje bloemen

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Voor de kinderen weet ik nog niet wat ik ga doen (mijn zoontje neemt in december afscheid van de psz, maar de juffen krijgen samen 1 cadeau, een basisdoos bambino loco met een boekje met oefeningen erbij. Dit hebben ze niet daar en ze vonden het idee heel erg leuk (had even gevraagd of ze het hebben).

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon trakteerde knijpfruit met een vlaggetje eraan met aan de ene kant de tekst: "hoera Tycho 4 jaar!" En aan de andere kant: "ik knijp er tussenuit"

en ik had aan de bovenkant van het vlaggetje een vingerpoppetje gedaan gekocht bij ikea (10dierenhoofdjes in een zak voor iets van 3/4euro ofsow) als cadeautje

Het vlaggetje is het enige wat ii zelf gemaakt heb, heel simpel dus :)

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.424
    113
    Ik had kleine houten kinderhorloges besteld, 0,80 bij lobbes, en 2 doosjes snoepjes, rozijntjes en tum tum, heb die 2 doosjes samen ingepakt met een fleurig papiertje en daar het horloge om heen gedaan met een kaartje het is tijd vor mij om te gaan.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Bij de oudste heb ik maandag fruitbekertjes getrakteerd wat op de psz ook goed kan natuurlijk. Van die plastic doorzichtige bekers gevuld met fruit dat wat langer mooi blijft (vanwege het tijdstip van trakteren) dan uit ontbijtkoek allemaal 6 jes uitgedrukt met een vorm. Per kind 2 6en op een cocktailprikkertje op het fruit geprikt en dan zo'n parapluutje erbij. Op de beker had ik geschreven: hoera .... is 6!

7. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖

Deel Deze Pagina