nou ongelooflijk wat me zusje net vind op internet, wist niet dat het bestond. voor details lees op deze link. http://frontpage.fok.nl/nieuws/76399 ik doe vannacht geen oog dicht
ieeehhhhh getver ik heb dus echt een mega hekel aan spinnen mijn oren maar afplakken dus s`nachts en voordat we gaan slapen op spinnen jacht!
ale: Zó vies.... Moest gelijk ook even denken aan 'het feit' dat spinnen tijdens je slaap wel eens in je mond kruipen...
o ja dat is echt smerig, zal er aan denke als ik weer een keer wakker wordt met een vieze smaak in me mond. ik slaap vanavond dus helemaal ingepakt he
Hé gatver, ik was al als de dood voor spinnen! ale: mijn angst voor die beesten is dus niet voor niets.
ze zeggen dat je per jaar ook zo 5 spinnen opeet in je slaap hahaha en ja dat ze in je oren gaan zitten wist ik niet bah ik ben ook als de dood voor spinnen. maar als je je oren afplak he haha dan vinden ze wel weer andere gaatjes in je lichaam waar ze in kruipen bijvoorbeeld je mond of je neus het is vies maar waar
jeetje man wat vies iiieeeuuwww ik moet er niet aan denken(spinnen) laat staan er eentej in mijn oor te hebben. maar toch snap ik het niet het jongetje klaagde al weken bij de eerste paar kreetjes ga ik al naar de huisarts. ik ga echt niet weken wachten. zielig man. gr me
ach, tzijn maar spinnen, zo'n kleine beestjes voel je wel snel als dat in je oor zit hoor, heb zo eens een mier uit m'n oor moeten laten verwijderen. voelt ff griezeig en kriebelt en kraakt idd enorm, maar eens verwijderd geen problemen meer
Bah dat word idd vannacht of met 1 oog open slapen of helemaal niet ale: Ben niet bang voor spinnen maar hier moet ik toch echt niet aan denken ieehhh.
aaaaaaaarrrrrrgggghhhhhhhhhhhhhh Wat ook heel erg is als je buiten bent,een vlieg ofzo ,bijna je mond invliegt ,of tegen je oog. Niet leuk als je lenzen draagt. Ally
ieeeeerrrrr wat walgelijk , zal je overkomen maar dat voel je toch? bbbrrr moet er even niet aan denken