Ik vraag me af of je ook kunt waarnemen aan je baarmoedermond of je zwanger bent of niet. Net zoals dat trucje wanneer je eisprong ongeveer is. En ik vraag me af of je baarmoedermond juist hoger of lager zit als je zwanger bent. Weet iemand dit?
Op het moment dat ik zwanger ben geworden,bleef mijn baarmoedermond er hoog liggen.Terwijl hij normaal na de eisprong toch wel weer snel laag zat. Weet alleen niet of dit bij iedereen zo is,maar misschien heb je er wat aan. Liefs Wendy
Ik sluit me bij Natasja aan....heb het ook wel geprobeerd bij te houden (je pakt alles aan) maar helaas.....het zegt helemaal niks hoor! Lang leve CB
Het is helemaal geen rare vraag, hoor. Ik heb het me ook afgevraagd en anderen hier ook. Dat ik zwanger bleek te zijn zat mijn baarmoeder steeds zeer hoog. Het hoeft niet altijd je hebt vrouwen die hoog dragen en anderen laag. irisje
Ja maar als je nog maar net 2 weken zwanger zou zijn, kun je dan ook al spreken van hoog-dragen of laag-dragen? Het lijkt me dan nog zo kort... Kari
Volgens mij is dat iets wat bij het begin al bepaald is, ja. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Ik weet nog dat ik het een keer vroeg hier, omdat van de een op de andere dag mn baarmoeder omhoog geschoten leek. hihi. En toen me dat opviel bleek ik ook zwanger. irisje
mijn man zei het een keer na het klussen van schat normaal voel ik volgens mij altijd je baarmoedermond en nu niet dus die ligt hoger ik heb geen idee maar mijn hubbie zei dat voor we wisten dat we zwanger waren