Iets waar ik mee " worstel" de laatste tijd. Jullie zullen het ongetwijfeld herkennen. (Zie onderschrift en foto) This makkelijker gezegd dan gedaan dat je je moet focussen op iets anders Dan zwanger worden. Ik vind het alles behalve makkelijk. Hoe gaan hier trouwens de andere dames om met het nieuws/feit / gegeven die net als mij bijna of al volledig Uitbehandeld zijn?
Ik herken het echt heel erg! En volgens mij is het onmogelijk om je er niet op te focussen, het speelt bij mij dag en nacht Door me hoofd... Ik ben nog niet uitbehandeld maar kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Helaas hebben we geen aan en uit schakelaar in ons hoofd en hart anders hadden we hem wel gebruikt. Ik wil je Hoe dan ook nog heel veel succes wensen! Liefs cheyenne
Onze vijfde en laatste icsi, waarvan vandaag punctie... Ik ben er de hele dag mee bezig, er zijn zelden momenten waarop ik afgeleid bent. Ik ben bezig met alles wat bij een icsi poging komt kijken maar ook al met het...kinderloos blijven, want die kans is vrij groot. Ik zie er enorm tegen op. Ik ga geen enkele moeite doen om me er niet mee bezig te houden. Ik accepteer van mezelf dat ik er zoveel mee bezig ben... dat zal voorlopig nog wel zo blijven.