Goede dag dames, Ik weet niet of jullie dit herkennen.. Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en ik heb al vanaf vorige week pijn net onder me ribben.. Het lijkt wel of er iemand op je ribben staat of iets zo een gevoel.. Zelfs met adem halen is het erg pijnlijk.. Zal dit met de zwangerschap te maken hebben of toch iets anders?
owke.. ja ik vraag me af wat het is.. Of het de kleine is of door de zwangerschap zelf of toch iets anders..
had vorige zw schap het ook, bleek dus tijdens de echos dat de kleine heerlijk in de lengte lag met de voetjes bij me ribben
Morgen moet ik naar de verloskundige voor controle.. Dan even kijken hoe en wat en wat zij er van zegt. maakte me al er een beetje druk om omdat ik de pijn ook niet goed kun plaatsen.
De baby is met deze termijn natuurlijk nog niet groot genoeg om je in de ribben te trappen. Voelt het als kortademigheid? Drukkend gevoel longen? Kan dat alles een nieuwe plek aan het maken is en dus wat minder ruimte krijgt ( darmen omhoog enz). Sowieso moet je hart harder pompen en heb je meer bloed wat ook voor kortademigheid kan zorgen.
nee tis geen kort ademigheid. het lijkt er meer op als of je een trap/stomp net tussen de bovenkant ben je buik en ribben heb gehad.. maar dan echt in het midden..