hihi ik ben heel heel heel erg trots! enw ilh em dan graag ook ff showen! hij is gevuld met tobleronemouse! mmm
Wauw! Ziet er fantastisch uit. Hebben jullie al geproefd? Haha, mijn kleine meisje heeft het moeten doen met een simpele Hema taart. Die was gelukkig wel lekker ook al was ie niet zo mooi.
wauw mooi anniek, super crea bea! ik wil trouwens ook wel ff op de koffie komen al is het dan dik 2 uur rijden
wouwwwwie hoe heb je die gemaakt? daar ben ik wel heeeel nieuwsgierig naar...ben ook zo'n friemel! errug mooi!
Gefeliciteerd met je dochter! Wat mooi! ik ga er van de week ook eentje maken voor me dochter maar dan met Bumba. Hoeveel marsepijn had je hier voor nodig? en is het een beetje makkelijk om zelf te doen?
mila ik zou er geen marsepein voor gebruiken maar foundant... dat is veel lekkerder... en tja wat heet makkelijk... vond het wel gaan... tweeling google maar ff en dit was de eerste keer met foundant... hihi
Alsnog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Kyana. Wat heb je een prachtige taart voor haar gemaakt. Echt heel bijzonder!