Makkelijkste/goedkoopste digitale fotoboek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vanesje, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik wil voor Olivier zijn eerste verjaardag een fotoboek van digitale foto's samenstellen.

Nu zijn er zoveel sites die zulke fotoboeken aanbieden maar wat is de makkelijkste (meest gebruikvriendelijke site), goedkoopste en waar komt het mooiste boek uit?

Waar hebben jullie goede ervaringen mee?

2. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ik ben momenteel bezig met een digitaal fotoalbum op fotoproduct4u.nl. Het is wel makkelijk om te maken en ook vooral erg leuk om te doen. Ik heb even het eea vergeleken en vind deze ook niet 1 van de duursten. Ben benieuwd of het mooi wordt. Dat is nog de vraag ha ha.

3. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    foto4u is echt een aanrader. Mooie albums met heel veel keuze in achtergronden en zo. Wel even een tip: Bedenk eerst goed welke foto je op welke bladzijde je wilt want je kan niet schuiven met pagina's. En ze hebben nu een aktie met cadeaubonnen die je kan bestellen, scheelt je 20% en je kan ze over een heel jaar inwisselen.

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik heb ze bij de fotoservice van wij jonge ouders gemaakt, vond dat vrij makkelijk, en mijn vriendin zweert bij de hema, maar die werkt daar ook, dus misschien heeft dat er mee te maken ;)

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    hoi Vanesje,

Je hebt het zelfde topic ook in de lounge geopend. Dubbel posten is niet toegestaan, daarom doe ik deze hier op slot.

Groetjes,
    Elvira (moderator)

Deel Deze Pagina