Voor de theeliefhebbers: Prinsess fresh tea superaanbieding

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door mamabri, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Voor de dames die graag en veel thee drinken wil ik dit even hier neer zetten.

Bij de Blokker hebben ze de Prinsess fresh tea waterkoker nu afgeprijst van 79,95 euro naar 39.95 euro, maar daar gaat nog 70 % korting af en betaal je nu 12 euro.

Ik heb er 2 gekocht :) Je kunt hem als gewone waterkoker gebruiken, maar met het filter erin kun je met losse thee, thee zetten , ook kan je er een gewoon zakje inhangen. Bovendien zit er een warmhoudfunctie van een uur op, dus je thee blijft lekker lang warm. Ik weet niet of alle Blokkers ze nog hebben, ik had in dit filiaal de laatste 2.

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Vanwaar die 70% korting extra dan nog?

Maar je kan dus ook gewoon zakjes erin doen?

Morgen effe naar de blokker dan :p

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ja inderdaad! Hoe kom ik aan die 70%

4. Bougainville

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Blokker ruimt op en hij was dus al teruggeprijst naar 39.95, maar blijkbaar willen ze hem uit het assortiment, dus gaat er nu nog eens 70 % vanaf.

En ja een theezakje kan dus ook, maar ik drink graag losse thee en vind het wel fijn dat je dus een liter lekker lang kan warmhouden (kan ook wel met een theemuts, maar die zijn duurder als 12 euro ;), even de stroom niet meerekenen)

6. Bougainville

Ohh voordat je hem koopt misschien even dat filmpje helemaal kijken.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Kan me voorstellen waarom ze dat ding niet aan de stoepstenen kwijt raken. Wat een gedoe voor een kopje thee ;)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

krijg het filmpje niet open ;) Bedoel jij dat je het filter naar boven en beneden moet draaien? Het is even goed lezen in de bijsluiter, maar 1x doen en je weet het :) Het is best simpel

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha nee hoor :p

11. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Haha toch niet? Ik ben namelijk superlui op dat gebied.. Gooi bijna een halve liter heet water uit de waterkoker in een enorme beker, theezakje erin en klaar. Dat gedoe met losse thee in een buis stoppen (Hoeveel gebruik je dan??) En daarna die buis weer afwassen enzo..:)

12. Verox

Verox Niet meer actief

Zo kocht ik vorige week twee Koozzzi elektrische kruiken bij de Blokker! Betaalde nog maar 28 euro per stuk!
    Daar ben ik ook verschrikkelijk enthousiast over!

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Mamabri hoe zit dat met schoonmaken dan? Al gedaan?

En hoe snel kookt het water?

Had ooit de tefal quick and hot. Maar die ging kapot en zijn niet meer in productie! Nog steeds mis ik die

Als we oooooit nieuwe keuken nemen komt er sowieso een quooker in

14. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Oh ik wil hem ook!
    Kan ik hem ook via internet bestellen??

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dit lijkt wel op een Turkse theekoker, alleen heb je daarbij altijd twee delen, 1 theepot met de thee erin en eronder 1 waterkoker. Wat betreft het zeefje schoonmaken, dat is heel makkelijk. Losse thee eruit kloppen, naspoelen onder de kraan en af en toe in de afwasmachine. Wat ik een groot nadeel aan dit model vind is dat ie van glas is....je kunt er donder op zeggen dat ie binnen een paar weken helemaal onder de aanslag zit en hij kan niet in de afwasmachine door de elektronica.

Ik heb zo'n model:

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Mijn ouders hebben m. Zij gebruiken hem als waterkoker en doen dus geen thee erin. Mn pa drinkt zijn thee op die 90gr.
    Ik vind hem echt ideaal als waterkoker, dus niet als theezetter. Zou m ook heel graag willlen!

17. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

oh ik ga even rondbellen hier in de omgeving!

18. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

6 winkels gebeld, bij winkel 7 hadden ze er nog eentje. Dus hop laten wegzetten en schoonpa gaat hem ophalen

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

hihi, ja wij hebben hem in een andere plaats moeten halen. Ik moest naar de Blokker bij ons voor die kinderpaspoppen, die nu in de folder staan, en ik wilde 2 dezelfde, die hadden ze niet, dus moest ik naar een andere Blokker. En toen zag ik die prinsess staan. Ik heb er 2 aangeschaft, 1 bleek thuis van de deksel een lipje kapot. Ik heb net Prinsess gebeld en krijg een nieuwe toegestuurd. Netjes dus.

Ik ben er dus echt wel blij mee, en aanslag, ja dat zal ook best, maar dat is niet anders, ik maak hem wel zo goed mogelijk schoon.

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier helaas allemaal op :(

Deel Deze Pagina