Makro folder

Discussion in 'De lounge' started by melisjuh30, Nov 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48

Ja hier vandaag en vorige week geweest! Pff is niet goed voor je portomonee moet ik zeggen!

Luiers zijn idd lekker goedkoop en ik ken niemand die daar werkt dus krijg dan ook nog eens 20% korting nou dan is het helemaal lekker natuurlijk!

Hier wel een machteging moeten laten zien en me Legitimatie

2. maitestar

maitestar Lid

Oct 8, 2007
    91
    0
    0
    Hondenspeciaalzaak
    Meppel
    Je kan alleen lid worden van de Makro als je ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel, dus ik kan me haast niet voorstellen dat zomaar iedereen een dagpas kan komen halen.
    In de vestigingen in Groningen en Leeuwarden moet je je altijd legitimeren.
    Let ook op dat er geen kinderwagens en buggy's mee naar binnen mogen. Ze hebben daar wel karren met een ingebouwde 'max-cosi'.

Verder is het daar nu inderdaad leuk inkopen doen, wij moeten ook nodig heen voor Sinterklaas :p

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat laatste is idd lastig, ik krijg Jelle nu met geen mogelijkheid meer in die maxicosi dingen en ze hebben bij ons in Den Bosch ook geen karretjes met een zitje. Ik weet niet hoe dat bij andere Makro's is. Als ik echt veel moet hebben, net als de luiers die deze week in de aanbieding zijn, moet ik dus iemand anders meenemen zodat Jelle daar in het karretje kan, of ik moet oppas vragen... Erg lastig...

4. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Wij gaan altijd naar Makro Duiven en moeten ons altijd legitimeren!
    Makro pasje samen met bankpas van ons bedrijf.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Datzelfde probleem heb ik ook. Mijn man moet nu altijd mee, een neemt 'n karretje voor de boodschappen en de ander een speciaal karretje voor de baby en om Lianna in te laten zitten. Erg handig dat kinderen nu voortaan wel mee naar binnen mogen, nu nog een manier verzinnen dat het ook kan.

Hier in Breda moet ik trouwens ook altijd iets laten zien waar m'n naam op staat.

6. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Mogen kinderen niet in een buggy? Dat wist ik niet. Ik ben laatst geweest toen Sem kleiner was en toen mocht hij wel in zijn buggy. Wij moeten ons ook legitimeren bij binnenkomst. Gelukkig hebben mijn man en ik allebei een pasje.

7. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

oh goed idee om die luiers daar te halen..
    zie dat ze heel goedkoop zijn daar!
    we gaan eigenlijk nooit naar de makro.. wel een pasje ervan... dus vd week maar eens even snuffelen..:p

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Je moet dan wel een hele voorraad nemen. :) Ik had nu 3 megapakken Pampers (in totaal 9 pakken pampers) en dan waren ze maar 6.55 (incl btw) per stuk... Koopje! :D

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja ex 5,50 (ik kan dus de btw terug vragen)
    Er was bijna niks meer over in Barendrecht zaterdag! Heb met geluk nog 3 dozen active fit in zijn maat gekregen!

10. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,024
    0
    36
    Met een horeca card hoef je je niet te legitimeren (en met gold card vast ook niet). Ik ging maandag langs de hoofdingang (ivm karretje met maxicosi)en het pasje hoefde alleen gescand te worden.
    Met de horeca card kun je langs een aparte ingang waar je alleen je pasje door een gleuf moet halen (in Breda althans)

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Bij ons is alles in 1. geen aparte ingangen.

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hehehe... Ik moet de prijs inclusief betalen.. Ik moet nog even uitvinden hoe ik de belastingdienst zo gek krijg dat ik de btw van luiers terug kan vragen, terwijl we een scheepstimmerbedrijf hebben... :) Ik was er vorige week woensdag en toen was het in Den bosch het vak al leeg van de Baydry... De active fit was er nog... Hele pallets zelfs.. :)

Share This Page