vriend verrassen zonder veel geld!

Discussion in 'De lounge' started by lautjuhhh, Nov 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik wil vandaag mijn vriend verrassen omdat we behoorlijk in een moeilijke tijd zitten en nog aan het vechten zijn. ik wil graag hem verassen maar heb er geen geld voor eignelijk.. ik heb wel kaarsen in huis maar wil wat speciaals doen..

Iemand tips?

2. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

geef hem een lekkere massage en daarna romantische film kijken (van iemand lenen)

knuff

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    romantisch diner klaarmaken? Kan gewoon simpel zijn ook altijd leuk toch!

4. Female

Female Niet meer actief

Gewoon lekker eten koken thuis en de tafel gezellig dekken, voor als ie uit z'n werk komt ofzo?

Een cd met zelfgebrande muziek maken die hij/ jullie allebei leuk vinden?

Op een mooie plek een eind wandelen en onderweg een thermoskan warme chocolademelk en slagroom uit je tas toveren?

Zelf goedkoop boodschappen doen en verschillende tapas zelf maken (of antipaste, gewoon allerlei gezellige kleine hapjes). Alle kaarsjes aan en eten bij een leuke film (evt. bij de bieb huren als dat ook kan, nog veel goedkoper)?

Als je wat meer budget hebt gewoon op een onverwachte dag een hapje eten in een gezellige brasserie?

Noem maar wat hoor, mss is dit weer veel te romantisch...?

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

dat zijn inderdaad goeie ideen

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Je kunt ook een mooie collage maken met leuke en fijne dingen (foto's) die jullie al samen hebben meegemaakt, en hier een mooi gedicht ofzo bij stoppen die nu op jullie situatie slaat. Natuurlijk met een happy ending ;) Succes meid!

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zijn lievelings eten koken, daarna een leuke film / massage, allemaal kaarsjes aan, mooi muziekje.. Lekker drinken..

Jij weet wat je vriend leuk, lekker vind..;)

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    gewoon ontspannen sfeertje, kaarsjes aan, lekker hapje, wijntje en spelletje doen of filmpje kijken lekker relaxen

9. Een lapdance! Heb dat ook gedaan bij mijn X toen wij in een moeilijke tijden zatten. Hij had een brede smile op zijn gezicht! haha

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Romantisch koken met je mooiste lingerie aan en verder alleen alle kaarsen in huis aan, geen lampen en romantische muziek op de achtergrond, werkt gegarandeerd! :D

11. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Thuis gezellig maken, samen eten, heerlijke maaltijd wat hij heerlijk vindt maken, samen eten, daarna samen gezellig een filmpje kijken enzo? :)

12. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    lekker een bad laten vollopen en als hij dan thuis komt van zijn werk kan hij lekker in een heet bad met schuim en kaarsjes (desnoods ga je mee! ook leuk :)) zijn badjas lekker voor verwarmen op de kachel en daarna aan tafel? of net andersom.. eerst lekker samen eten, maak zijn lievelings gerecht en dan overal kaarsjes) en na het eten hem lekker naar de badkamer begeleiden, ondertussen doe jij de tafel afruimen en als hij uit badkomt lekker ijsje eten ofzo?

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Als ze een bad heeft!;)

Share This Page