en dan bedoel ik echt niet mag. ik heb ooit al eens gestolen, een jaar of 8 geleden, een sleutelhanger. was best wel heftig, we waren op klasuitstap en met heel veel vriendinnen in dezelfde winkel. we hadden een buit van een hele vuilzak vol, ze kwamen het in school te weten (leraars en directeur) en we moesten met z'n allen de gestolen goederen gaan terugbrengen, nog nooit zo beschaamd geweest. de eigenares van de winkel heeft gelukkig de politie niet verwittigd, we hebben wel een winkel verbod gekregen. nu jullie, kan over vannalles gaan hé, niet enkel over stelen, vb. bedrogen, mensen veraden, ... dit topic is gewoon voor de gein bedoeld, wil er niet mee stoken of dergelijke (ben ook geen agente)
Ik heb " vroeger" regelmatig gespijbeld.. ( lees, kwam soms dagen lang niet op school)..Toen ze hier na een half jaar achter kwamen. Mocht toen de rest van het schooljaar op vrijdag middag nakomen tot half 5 dus dat spijbelen heb ik toen maar niet meer gedaan.. Verder heb ik we eens centjes gepikt van mijn mams toen ik klein was, en dan stiekem naar de snoepwinkel. Ik rijd regelmatig te hard.. Genoeg over mij, wie volgt!
Ik rijdt ALTIJD te hard (een keer 130 waar je 50 mag en nog aangehouden worden ook!!) en heb vroeger wel eens snoepjes gepikt... x
Heel veel gespijbeld. Met de fiets door rood gereden Mijn hond ergens losgelaten waar het niet mocht Tijdens de Elfstedentocht Berenburg gedronken op straat.
iets dat niet mag je wat valt daaronder. jij zegt verraden dat heb ik wel ik heb vorig jaar een persoon aan gegeven bij de fiod wegens zwartwerken die verdiende z'n 1200 euro zwart bij en kreeg ook nog eens enorm veel toeslagen en zo omdat hij weinig verdiende. die had nooit genoeg overigens die had in totaal een 3000 euro voor zich alleen en nog had hij geld tekort (en hij had geen schulden) en ik heb vast gezeten(2 uurtjes toen werd er gezegt dat het zelf verdediging was) als tiener omdat ik van mij afgeslagen heb. na 2 jaar pesten was ik het zo zat en toen begonnen te schelden met kanker toen ben ik door het lint gegaan die knul heeft nog heel lang met een dikke wang en blauw/zwart/paars oog gelopen. heb er trouwens ook niet excuses voor gekregen voor het pesten
te hard rijden herken ik wel, zeker met men ventje zen auto verder op school heb ik eens een rugzak van kipling genomen die bij de verloren voorwerpen lag, dus is niet echt stelen he verder ben ik eigenlijk veeeeeeeeeeeeeeel te braaf hehehehe
en dan nog wat andere dingen te hard rijden smsen op de brommer ik laat de hond altijd los lopen dubbel parkeren
ehh 'verantwoord' te hard rijden.. schuldig.. maar alleen als het kan. zoals bijv snachts als er bijna niemand meer op de weg is. heb in 8 jaar tijd nog 'maar' 5 boetes gehad. 1 keer met allebei mn auto's toen op hetzelfde stuk en de zelfde tijd haha. ander reed in mn andere auto achter me aan.
Ik heb ooit eens gestolen bij de V&D, ik was 14 geloof ik, maar toen we om de hoek waren greep de beveiliger ons bij de kraag, en ja hoor door de politie opgehaald en mee naar het bureau we (vriendin en ik) kregen echt een heel verhoor en vervolgens hadden ze mijn ouders gebeld, die me als straf 8 uur lang op het bureau hebben laten wachten Ik moest toen 20 uur bij bureau Halt werken, vuil opprikken van straat In de middelbare school periode reed ik heel vaak zwart met de bus, nooit controlle gehad. Mijn scooter reed veel te hard........90 km Ik rijd vaak te hard, heb een zwaar voetje, maar in de bebouwde kom houd ik me aan de snelheid. Zo zijn er nog wel wat dingen maar dan wordt het een aardig lijstje. Ik was niet echt een voorbeeld pubertje
uhm.. ik rij wel eens te hard.. ik heb substanties gebruikt die niet helemaal legaal waren.. ahum.. en ik heb gisteren stiekem het kookboek van bertolli meegenomen terwijl ik geen twee pakken saus had.. maar ter verdediging, ik was niet de enige
Ik heb nog nooit wat gestolen ofzo. Wel rijd ik vaak te hard (vooral toen ik nog taxi reed, omdat de ritten heel strak ingepland werden) en heb ik meerdere keren gedronken op straat. Ik dronk trouwens ook wel eens onder schooltijd (op de middelbare school). Tegenover de school zat een supermarkt en dan gingen we daar in de pauze bier halen en zo veel mogelijk van drinken, zodat we helemaal melig waren in tijdens de les .
o ja scooter reed ook 90...mag ook niet he! Even voor de duidelijkheid..binnen de bebouwde kom rijd ik heel netjes...kindertjes en fietsers laat ik graag heel! Op snelweg rijd ik dus veel te hard. en die ene keer zo veel te hard was 's nachts en er reedt verder geen verkeer ! Oo...maar ik scheet ijn mn broek hoor toen ik aangehouden werd...had 't eerst niet eens door dus ik maar lekker doorrijden..tot ik de sirene hoorde... Heb niet eens een boete gehad!! 19 jaar en opgetut voor het uitgaan he, beetje lief lachen ...hahaha mocht zo doorrijden maar moest wel rustig rijden van oom agent! hahahaha x
Wij deden wel een jointjes roken in de pauze en dan helemaal stoned naar de les heen.. Was altijd erg grappig.. Oja.. Laatst had mijn dochter het croissantje in de supermarkt al op voor dat we bij de kassa waren.Deze niet betaald..
Bellen in de auto doe ik regelmatig. Ben er nog nooit voor aangehouden. Scheelt ook dat we een automaat hebben. Met een gewone auto kan ik niet goed bellen, want als je plots moet schakelen dan zit je al..... Maar met een automaat is het één handje aan het stuur en met één hand mobiel bellen. Ik heb er ook een handje van om het gaspedaal lekker in te trappen en iets harder te rijden dan de te rijden snelheid. Maar heb de laatste paar jaar geen bekeuring meer gehad voor snel rijden. Verder had ik als puber vaak spiekbriefjes onder de les. Ben één keer betrapt erop en toen heb ik dat ook nooit meer gedaan. Verder ben ik best een braaf meisje!
Hier een heel braaf meisje haha Enige wat ik ooit gedaan heb is gespijbeld! 1 dag met 3 vriendinnen om heerlijk te gaan winkelen ipv naar school... Natuurlijk idee van de vriendinnen, maar ik heb me daarna nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld toen we de dag erna weer naar school gingen! Daarna ook nooit meer voorgekomen, durfde t echt niet nog eens haha. En te hard rijden? Ja soms, maar hooguit 10 km, harder doe ik niet. Veel te bang om gepakt te worden. Vind boetes zo sonde geld...
ja ik heb iemand de neus gebroken en toen moest ik mee naar het buro wegens mishandeling.Maar dat was ze zelf schuld ze ging me vriendin te lijf met 8 andere vriendinnen van dr en het was echt niet de bedoeling om haar neus te breken was meer per ongeluk. maar dat is al best lang geleden...verder ben ik heel lief
toen ik nog heel jong was, stiekem met een meisje elkaars lichaam onderzoeken. klein brandje stichten, stuk of 3 keer gedaan ( niet uit de hand gelopen ) veel tijd doorgebracht in een kraakpand, helaas was die later helemaal tot de grond afgebrand door een speel vriendje van mij. op de middelbare school, wc deur op slot, en dan over de deur eruit klimmen ( wc bleef lang dicht ) en vooral veel doekjes waar je je handen mee af kon vegen, nat maken, en tegen de muur aan smakken, bleven leuk hangen aan de tegeltjes. scooter reed te hard ( 80 ) nooit mee gepakt. en te snel met auto gereden ( 3 keer 8 km te hard ) dus boete voor niks...vind ik. verder heb ik niet veel gedaan wat niet mocht...geen erge dingen. layla
Oh jawel.. De usual stuff denk! Te hard rijden, wel eens net door rood... Snoepje bij de kruidvat hahaha Uhm dat soort dingen, niet groots iig!