Hallo ik zoek de c1000zegels van het loungesetje als iemand die over heeft en er niks meer doet dan wil ik ze wel heeel graag overnemen Laat maar horen wat je ervoor wilt hebben
Hier is die actie nu ook niet wel in het dorp hiernaast , maar ik vind hem erg duur voor de slechte kwaliteit , dus ik zou zeggen denk eerst goed na je hebt betere setjes voor die prijs
Ok het is geloof ik idd niet overal maar voor diegene waar het wel is en je hebt je kaart vol of spaart ze zelf niet ,ik wi ze wel graag O ik heb van een kennis gehoord die er ook 1 heeft van vorig jaar dat het best een goed setje is dus ik denk wel dat wij er voor gaan !
Het dorp hiernaast is ie 310 trouwens 100 euro erbij en je hebt iets van betere kwaliteit , ik hoor veel mensen klagen over de setjes van vorig jaar die overgens 150 waren
ach ja mensen hebben altijd wel wat te klagen .... wij hebben er goede ervaringen van gehoord en wij vinden het een leuk setje voor een leuke prijs dus wij doen het gewoon maar bedankt voor je ervaring