Trampoline kleinere tuin

Discussion in 'De lounge' started by Rainbow88, Jan 29, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Dochter krijgt voor haar verjaardag een trampoline.
    Wij hebben een kleinere L-vormige tuin. Hij zou komen te staan op het stuk gras vooraan, achter de paal van de lamp. Linksachter in de hoek komt binnenkort een houten speeltoestel.
    Onze tuin loopt rechts ook nog door, maar daar staat mijn wasdraad en dan hebben we er geen zicht op vanuit keuken/living dus daar hebben we hem liever niet staan.

Ik twijfel, 244 cm of 300cm?
    244cm lijkt me ideaal qua zicht in de tuin maar is misschien niet zo leuk om met 2 kindjes op te springen?
    300cm lijkt me misschien te groot qua zicht, maar lijkt me voor de kindjes fijner?

Hulp :D Foto's mogen altijd!

Attached Files:

2. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Ohh als het daar past zou ik voor 3 meter gaan. Het is maar voor een aantal jaren toch.

Vorige bewoners hadden hier ook een 3M trampoline staan. Tuin is 9x12

3. Manque

Manque Niet meer actief

Tuin ziet er niet klein uit. Ik zou ook voor 3 meter gaan. Voor het zicht is ingraven misschien het mooist.

4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Hoe groot/breed is het stuk gras achter de paal van de lamp? Wij hebben een trampoline van 3 meter. Is wel een heel fijne maat, vind ik. Dus als het past, zou ik dat zeker doen. Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "zicht in de tuin". Bedoel je dat je een trampoline van 3 meter te groot vindt om tegenaan te kijken? Dan zou ik voor een inground trampoline kiezen, dan kijk je er sowieso niet tegenaan. ;) Die hebben wij ook en bevalt prima. We hebben er zelfs een mooie haag voor staan, zodat we uberhaupt de trampoline niet zien (Maar we zien wel de kinderen als ze aan het springen zijn, want ze springen hoger dan de haag. :D ) Ik zou sowieso voor een oplossing kiezen die je mooi vindt. Je hebt hem tenslotte wel een aantal jaar in de tuin staan. Tot een jaar of 12 (en soms ook nog wel ouder) vinden ze een trampoline vaak nog wel erg leuk.

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Het stuk gras achter de lamp is een 5-tal meter breed. Dus het zou er misschien wel op passen.
    En wat ik bedoel van zicht, ja het gaat gewoon 'mega' ogen denk ik :D En het speeltoestel komt nog in de hoek te staan, het mag ook niet opeen gepropt staan vind ik.

Het is een cadeau van de schoonouders, dus een inground gaat zowiezo te duur zijn vrees ik..

6. rums

rums Niet meer actief

Je hebt ook trampolines die je laag kunt monteren of hoog. Wij hebben er een van berg waar dat bij kon. Toen gat gegraven. En dan inderdaad de grootste maat doen.

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Idd maar Berg gaat het niet worden, iets te duur :)

Het speeltoestel pakt in de hoek al een 5 x 4 meter in, dus ik vrees dat op het stukje dat ik wil die van 3m toch te groot gaat zijn...

Is een van 240cm leuk genoeg voor 2 kindjes?

8. roundandaround

roundandaround Niet meer actief

Ik zou gaan de grootste, ingegraven trampoline die past en een speeltoestel achterwege laten. Speeltoestellen zijn duur, ze maken je tuin propvol en ik denk dat de kinderen er maar weinig/een korte tijd mee spelen.

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Is een inground duurder dan? Volgens mij maakt het qua prijs niet zoveel uit. (Hangt uiteraard ook af van het merk en de kwaliteit.) En anders bied je aan om zelf het verschil bij te betalen. Je moet er tenslotte wel vele jaren tegenaan kijken. Als je daar nu al tegenop ziet, is de kans groot dat je je er na een tijdje aan gaat irriteren.

Zusterke likes this.
  10. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Te laat, het is al besteld bij Wickey :D

11. roundandaround

Helaas :roflmao:

12. roundandaround

Idd gewoon bijleggen.
    Wij hebben een 300cm ingegraven voor 240 euro ofzo.

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Huh, waarom vraag je dan om advies als je er toch niets mee doet? Je hebt ruim een uur geleden dit topic geopend, meerdere personen zijn zo aardig geweest om er tijd en energie in te stoppen om met je mee te denken. Vrijwel unaniem wordt geadviseerd om voor de grootste inground trampoline te kiezen. En jij schrijft: te laat, ik heb hem al besteld.

14. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Nee, het speeltoestel is al besteld :)

15. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Inground gaat mijn man niet willen vrees ik hoor, en bijleggen.. Het speeltoestel kost al voldoende helaas :D
    Nee het maximum dat ik zou willen is 3 meter.. Want in de zomer komt er ook nog een zwembadje in de tuin, moet ook nog plaats voor zijn :D
    Hehe, 't is wat :)

16. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Oh haha, verkeerd begrepen. Sorry. Ik dacht al: wat een snelle actie dat ze nu al de trampoline heeft besteld terwijl ze nog maar net het topic heeft geopend. :roflmao:

17. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,627
    8,365
    113
    Female
    Moest ze niet nog die kleine tuin bestellen? :p

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Maar misschien hoef je niet bij te leggen, volgens mij is een inground niet zo veel duurder, hoor. Het is wel een stuk mooier en het houd de tuin overzichtelijker. Je geeft zelf al aan dat je het qua zicht niet mooi vindt.

En is het dan toch geen optie om de trampoline wat meer naar rechts te zetten, zodat je er geen zicht op hebt? Dan hoef je er ook niet tegenaan te kijken.

19. roundandaround

Noujaaa ik blijf er bij dat ik de bestelling van Wickey zou annuleren en daarvoor sowieso een ingroeiend trampoline en dan houd je nog veel geld over.:D

20. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    Wij hebben de "gewone" trampoline ook ingegraven. Het gat moet alleen wat dieper :D

Share This Page