Kind ontsnapt aan ontvoering - Gva.be Bah, ik woon waar het gebeurt is en die scholen zijn heel erg dichtbij mijn huis. En mijn zoontje gaat naar de kleuterschool. Ik ben erg ongerust. En het is ook in andere plaatsen gebeurt door dezelfde vrouw.
Bah, hier vorige week de kinderen ook nogmaals maar een keer uitgelegd dat ze echt niet met andere mensen mee mogen als ze buiten aan het spelen zijn. Ook uitgelegd dat ze niet mee moeten gaan als de meneer of mevrouw snoepjes, jonge poesjes of wat dan ook schijnt te hebben toch erg dat je dit allemaal moet doen...nu maar hopen dat ze het ook echt niet doen. Nu denk ik mijn zoontje het niet zal doen maar mijn dochtertje....geen idee. Gelukkig mag ze alleen buiten spelen met broer samen. En dan ook alleen in de speeltuin tegenover ons huis.... Maar toch....
Ik ga altijd met mijn kindjes mee als ze buiten spelen. Maar op school ben ik er natuurlijk niet. Dus de leerkrachten moeten extra gord opletten. Mijn dochter gaat na de vakantie naar de kleuterschool. En ze is dan 2,5 jaar.. Waar ik boos oom wordt is de politie. Ze willen geen paniek zaaien. Ze zullen dat wel doen als er pas een kindje wordt meegenomen bah Ik weet hoe mijn zoontje, als irmand hem een snoepje ofzo aanbiedt dan zou hij wel gaan . Ook als ik hem vertel nooit met iemand meegaan. Hopelijk gebeurt het nooit.
Dit artikel stond eronder, is gerelateerd: Psychiatrisch patiënte (20) betrokken bij poging ontvoering - Gva.be Lijkt me je ergste nachtmerrie als je kind wordt meegenomen door een vreemde...
Ja ik heb ook gelezen. Psychiateische patient of niet, het is je dierbaarste bezit van je bah, het gedachte is al eng.
het is gebeurd in een straat waar een vroegere vriendin van mij woont wat een rare mensen lopen er toch rond