Malaika

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by toekomstigemam, May 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

Aug 21, 2011
    743
    0
    16
    Sorry zoon zat aan pc :p Hij had ergens op gedrukt en daarna verzonden, maar kan nu niet meer het bericht weghalen.

2. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

Mar 10, 2012
    3,669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik vond het ook wel te veel bloot .

Kind kan er zelf niet over beslissen.

Vind het wel een leuke serie:)

3. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

Aug 21, 2011
    743
    0
    16

+1 Ik vind het ook echt leuk. Alleen af en toe dingen die in het echt niet zouden mogen, maar ach, daarvoor is het een serie.

4. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

Mar 10, 2012
    3,669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Dat klopt soms zie ik ook dingen die niet kloppen werk zelf in de zorg moet er dan wel om lachen

5. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik ben opgegroeid met het woord plaats plasser :) ook voor een meisje.
    Beter dan voorbips :p

Ik heb het even terug gezien. Ik vond het heel netjes gedaan.
    Ik zie er geen probleem in.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Dat zie ik anders. Ik wil mij en mijn kinderen niet laten beperken in mijn vrijheid omdat er weirdo's zijn. Dat zie ik als hun probleem, niet mijn probleem. Dus als ik topless op het strand zou willen (nooit gedaan, maar who cares) dan doe ik dat gewoon. Of er nou ranzige baardmannetjes uit de Schilderwijk voorbij komen of niet. Hun probleem, niet het mijne.

7. Koali

Koali Fanatiek lid

Oct 1, 2012
    1,845
    0
    36
    NULL
    NULL

Helemaal mee eens!

8. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    #28 Booey, May 22, 2013
    Last edited: May 22, 2013
    @dirksmama en Koali:

tja... dan neem je zelf dus vrijwillig een risico dat er rare plaatjes/ filmpjes van jou en of je kids gemaakt kunnen worden voor niet nader te benoemen doeleinden..... tis maar wat je belangrijker vind...

Persoonlijk vind ik dat je op een openbare plek a la 2013 dit risico vrijwillig niet moet nemen.

Ik zie het als mijn plicht en verantwoording mijn kids tegen dit soort weirdos te beschermen. Het zijn er meer dan je denkt.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier ben ik het helemaal mee eens!

10. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

Aug 21, 2011
    743
    0
    16

En hier sluit ik me ook bij aan. Ik zou het afschuwelijk vinden als er een foto van mijn zoontje bij zo n weirdo op zijn computer terecht zou komen. De wereld is helaas veranderd en daar zul je naar moeten handelen. Dan kun je heel makkelijk gaan denken dat het hun probleem is, maar denk maar niet dat hun het als probleem zien. Die zijn alleen maar blij dat er mensen zijn die nog zo denken. Zo krijgen zij tenminste hun computer vol met plaatjes waar ik niet van wil weten wat ze ermee doen..bleh

11. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Precies. En hoe ga je dat uitleggen aan je kinderen zodra ze op een leeftijd zijn dat ze het begrijpen dat ze bij een pedoclub geregeld onderling uitgewisseld worden als beeldmateriaal? Bedankt mam! Bedankt voor het feit dat je onze vrijheid niet hebt beperkt! Ja. Daar zullen ze blij mee zijn.... ;) Ik denk dat je als antwoord zult krijgen ´mam, bestonden er toen nog geen zwembroekjes?´ Beetje naief om zo te denken dat het het ´probleem´ is van de weirdo...

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja en?
    Ik wil niet in mijn vrijheid beperkt worden omdat er misschien iets kan gebeuren. Ik wil mijn leven en handelen niet laten bepalen door angst. De mensheid lijdt het meest door het lijden dat hij vreest...

Ik voed mijn kinderen op in vertrouwen en vrijheid, niet in angst.

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als ze later lid zouden worden van een pedoclub en zichzelf tegenkomen? Nou ja, dan komen ze zichzelf tegen he...mochten ze ooit lid worden van zo'n club dan zijn ze m'n kind niet meer.

Ik word echt niet goed van die postmoderne preutsheid in Nederland.

14. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Daarbij, ik geloof niet in voodoo. Wat iemand doet met mijn foto, gebeurt met mijn afbeelding, niet met mijn persoon.

15. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

Aug 21, 2011
    743
    0
    16

Booey heeft het er geeneens over dat je kind lid zou worden van een pedoclub. Doe lekker waar jij je goed bij voelt, dan doen wij dat ook. Ik ben blij met uitvindingen zoals zwembroekjes en dergelijke. Zo kan mijn kind heerlijk zijn ding doen en weet ik zeker dat zijn privédelen niet straks op 100.000 of weet ik hoeveel computers staat.

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Waar slaat dit nou weer op?!

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou inderdaad..
    Alsof er punt 1 alleen maar vieze mannetjes wonen in alleen de schilderswijk.

Heb er zelf jaren gewoond en geloof me er wonen leukere mensen als in andere wijken in Den Haag;)

Maja vooroordeel he je komt uit de schilderswijk dus óf je bent een allochtoon of je bent een aso;)

18. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

En wat als een pedo een kindje met badpakje aan ook geil genoeg vind om het te filmen? Dan helemaal niet meer naar het strand?
    Ik laat denk ik mijn dochter ook in haar blote billen zandkasteeltjes bouwen als dat zo uit komt.

19. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

#39 MamaPeetje, May 23, 2013
    Last edited by a moderator: May 23, 2013
    Ik heb er meer wat op tegen omdat mijn kinderen dit nog niet voor zichzelf kunnen bepalen of ze voor de hele wereld in hun nakie te zien zijn. Ikzelf zou het niet zo leuk vinden namelijk als mijn ouders mij als klein meisje hadden laten filmen waarbij mijn geslachtsdeel in beeld kwam dus nee voor mijn kinderen wil ik dat ook niet.

Daarnaast zie ik de toegevoegde waarde van naakte kinderen niet op TV/bladen/internet waar dan ook. Noem het preutsheid whatever, mijn kinderen zullen nooit ergens naakt te bewonderen zijn dus ook niet op Facebook ;) Als ze later 18+ zijn dan beslissen ze zelf maar hoeveel ze van hun lichaam willen tonen ;)

20. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs

Oh maar ik laat mijn leven niet leiden door angst hoor! Wel door wijsheid, verstandig handelen en niet naief zijn... ;)

Ieder zijn ding hè.

Share This Page