Welke center parcs met baby van 8 maanden?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lalalola, 16 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Wij willen volgend jaar een midweek naar een center parcs in Nederland. De kleine is dan 8 maanden. Wat is een leuke locatie waar we met de baby heen kunnen gaan?

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik denk dat de locatie vooral voor jullie leuk moet zijn! Een baby zal tevreden zijn met de aandacht van jullie en een zandbak of zwembad.

3. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Mee eens

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.616
    1.156
    113
    Wij zitten in winterberg, Duitsland, met een baby van 6 maanden en t is erg heuvelachtig hier. Hele mooie omgeving maar met een wandelwagen niet altijd praktisch.

5. Lalalola

Ik zit zelf inderdaad te denken aan restaurantjes en zwembad. Verder zal de kleine toch nog niet zoveel kunnen doen. Beetje wandelen houden wij ook wel van maar dan niet veel heuvels inderdaad.

6. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Huttenheugte heeft een mooi zwembad, kinderboerderijtje, klein speelgedeelte (maar dat stelt niet veel voor) en je kunt binnen wel leuk zitten.

onze kleine was toen 9 mdn, ging prima.

7. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik zweer bij de kindercottages in sauerland met die kleintjes. Zwembad is lekker kleinschalig, de kindercottages voor de ingang van het park en gevoelsmatig minder massaal dan sommige parken in nld

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik denk dat de meeste parken wel prima zijn. Wij hebben op de Eemhof in een waterfront VIP suite gezeten toen onze dochter een jaar was. Dat was voor ons heerlijk maar voor dochter was er weinig te doen. Voor een baby van 8 maanden zou het juist prima zijn want het zwembad is mooi en je kunt er goed wandelen.

Heijderbos zijn we ook geweest, ook een leuk park maar de huisjes vond ik niet wat, daar hadden we een Premium huisje. En ik vind het toch wel erg fijn als het huisje ook een fijne plek is omdat je er nog wel wat tijd doorbrengt met een baby.

Huttenheugte gaan wij komend weekend heen. Ik geloof dat je daar ook prima kunt wandelen. Verder nog geen idee.

Landal Vennenbos is misschien ook nog een idee? Dat was ooit CP en heeft dus wel het CP plaza en zwembad maar de huisjes van Landal. Deze worden momenteel vernieuwd.

Lalalola en Hopsatee vinden dit leuk.
  9. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Wij waren in 2014 met onze zoon van 5 mnd naar Huttenheugte geweest in november. 3 dagen regen gehad maar ons niet verveeld! Babyzwemmen, Wildlands Adventure Zoo, er is best veel te doen.

Lalalola vindt dit leuk.
  10. K00

K00 Niet meer actief

Huttenhugte is het kindst vriendelijk.

11. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Wij zaten bij de huttenheugte aan de andere kant van het meer.
    Was bijna niet te lopen met een peuter van 3 en een baby. Was echt ver.
    Wij waren blij dat we de fietser mee genomen hadden.

12. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Er zijn heel veel leuke kindervriendelijke parken, maar met 8 maanden zal het nog niet heel erg interessant zijn of er een geweldige indoorspeeltuin is. Ik zou dus vooral kijken welk park de fijnste huisjes heeft en een mooi zwembad. Wij vonden Erperheide en Heijderbos allebei erg leuk, mooie omgeving en een leuk zwembad, leuke kinderboerderij, enzv.

13. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Klopt. Aanrader: geef die 2 tientjes extra uit en kies een huisje vlakbij de receptie. Scheelt zoveel frustratie vind ik! Wij zaten helemaal aan de andere kant... verschrikkelijk.

Lalalola vindt dit leuk.
  14. Lalalola

Handige tip! Kun je zelf een locatie op het park kiezen dan?

15. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik kon het toen wel, kostte toen 20 euro extra. is wel een paar jaar terug dus zal nu wel duurder zijn misschien. Wij hebben het toen niet gedaan en spijt van gehad.

16. Lalalola

Ik ga erop letten bij het boeken

17. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Ja dit kun je doen tijdens het boekingsproces, is nu 30,- voor een voorkeursligging, maar kan idd zeker het geld waard zijn.

Zelf vind ik voor kinderen Erperheide een leuk park, net over de grens in Belgie. Ook voor kleintjes van 8 maanden is het leuk lijkt mij. Een kinderboerderij, indoorspeelhal (met ook een gedeelte voor kleintjes, en een leuk (kinder)zwembad. Ook leuk om een dagje naar outlet center Maasmechelen te gaan voor jullie zelf.
    Maar van de NL parken vind ik idd de Huttenheugte ook een leuk park.

Via de link van ouders van nu.krijg je trouwens tot 50% korting, wellicht een tip.
    https://m.centerparcs.nl/nl-nl/babybox_ms?utm_source=Ouders_van_nu&utm_medium=Indirect_Sales_Partner&utm_campaign=Babybox&pc=jnggez_b2c

Lalalola vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina