Hoi , Zouden jullie mij kunnen vertellen wat het betekend als je na 21 dagen na een pos ovulatietest nog steeds niet ongesteld bent geworden en ook een negatieve zwangerschaptest hebt? Ik snap er namelijk niks van. Alvast bedankt voor jullie reactie. Groetjes
Hoi paradise, Wij beantwoorden deze vragen naast onze (fulltime)baan,kinderen en huishouden en kunnen daarom niet elke dag of elk uur vragen beantwoorden. We vragen daarom dan ook een beetje geduld. ALs je je zorgen maakt of je wilt graag met spoed antwoord dan kan je het beste je huisarts of verloskundige bellen. Heb je altijd een regelmatige cycles? Wanneer ben je gestopt met de pil? Misschien is de ovulatietest niet betrouwbaar geweest om en of andere reden maar ook de zwangerschaps test kan fout negatief zijn geweest. Tenzij je meerderen tests hebt gedaan die ook negatief waren dan is het echt negatief. Je kan nog aan het ontpillen zijn. Imke
Bedankt voor je reactie, ik bedoelde het niet om jullie te spoedigen. Mijn excuses als dat zo over is gekomen. Ik hoorde zoveel verschillende verhalen en ik begon me zorgen te maken. Ik ben inmiddels ongesteld geworden en dat is voor mij wel een opluchting. Het klopt toch dat "de pil" na 10 weken uit je lichaam is. Ik ben een beetje onzeker over alles wat ik hoor omdat ze twee jaar geleden tijdens mijn uitstrijkje er achter zijn gekomen dat ik pap 3 had en ik een ingreep hiervoor heb gehad. Het controle uitstrijkje vorig jaar was goed hoor, maar het speelt toch nog een beetje mee. De gynaecoloog had toen wel gezegd dat het geen probleem was om zwanger te worden, maar het kwam gewoon weer even boven. Bedankt voor het antwoord en ik zal de volgende keer geduldig wachten. Groetjes