Ik heb echt geen idee waat ik deze vraag moet plaatsen, dus gooi het hier maar in de groep. Wij zijn al een tijdje op zoek naar een malloitje met sokje/schoentje eraan vast. Weet iemand waar je die kan kopen. De babyplanet had ze ooit maar nu ineens niet meer .
hai bedoel je een gewone malliot? die heeft nl toch altijd voeten eraan? Die heb ik laatst gewoon bij prenatal gekocht. Zeeman heeft ze ook alleen die vallen mega groot. Mijn dochter heeft nu de 56 aan van de prenatal en die zit prima...de maat 56 van de zeeman kan ze denk ik aan als ze in groep 8 zit ofzo ( scheelt zo een 10 cm per been) Bij zeeman zag ik ook van die sloffjes met lange benen eraan, zoek je anders zo iets?
Bedoel je deze toevallig? De link werkt niet dus ik doe het even zo: lepetittom.nl zoeken op:Trumpette Tippy Tights Mary Janes Pink
Niet helemaal, ik bedoel echt een maillot met een dikke antislipzool. Je hebt ook van die soksloffen, die zie je tegenwoordig overal. Die maar dan aan een maillot. Je had ze met en zonder een rammelaartje op de voet. Mijn schoonzusje zou erg graag een paar hiervan willen, zij is binnenkort uitgerekend. Ik heb ze zelf ook wel gezien, maar kan ze nergens meer vinden.