Wij willen met 3 stellen (dus 6 volwassenen) en 3 baby's in juni een weekendje weg. Een huisje en als het kan met een overdekt zwembad erbij. Nu willen we dat voor een behoorlijk leuk prijsje ivm financien, maximaal 450 euro per woning. Heeft iemand een tip voor een leuk plekje??
Wij gaan elk jaar naar bungalow park schin op geul in Limburg! Het zwembad zit in Valkenburg, maar daar krijg je via het park gratis entree! Ze adverteren als goedkoopste......
Als jullie met zn allen in een huisje willen kunnen julliem isschien ook wel een mystery huisje boeken van centerparcs. Dan hoor je alleen een paar dagen van te voren op welk park je terecht komt. Is ons erg goed bevallen!
Ik vind E 450 een behoorlijk flink budget per huisje voor een weekend (buiten de schoolvakanties)! Daar moet je toch makkelijk wat voor kunnen vinden?
Bungalow en vakantiepark aanbiedingen - BungalowS.nl is ook nog wel eens iets te vinden (vooral als je iets later kijkt).
Is voor in nederland per huisje, dus niet per stel. vind het best moeilijk te vinden moet ik eerlijk zeggen. ga bungolows.nl ff checken.
Ff kijken op veiling site? Wij zijn toen in 8pers huisjespark geweest voor donderdag tot en met maandags. En waren inclusief de extra kosten 30 euro kwijt haha
roompot in de gaten houden ! meestal krijgen wij rond december/januari maart juli en oktober aanbiedingen wij zijn via roompot nog nooit weggeweest voor meer dan 70 euro met ons 4tjes, maar dat is dan natuurlijk een 6 persoonshuisje, jullie zullen een groter huisje moeten doen, maar die hebben ze ook, en anders kun je per stel apart boeken voor max 100 euro per huisje en roompot bellen dat je 3 huisjes naast elkaar wilt. ik zelf vind weertebergen een enorme aanrader, veel te doen in de omgeving en een mooi overdekt zwembed met glijbaan
wauw dat is goedkoop! heb weleens gedaan met 1 nachtje, wist niet dat het ook voor een weekend kon, ga eens even op onderzoek uit
bedankt voor de tip! dat is echt niet duur. maar krijg je die aanbieding dan niet alleen als je al eens geweest bent ofzo? of moet ik de website in de gaten houden?
Hoe groot zijn daar trouwens de slaapkamers? Want de kleintjes kunnen wel bij de ouders op de slaapkamer in een campingbedje. Maar zijn de slaapkamers daar dan groot genoeg voor?
nee hoor het staat op www.roompot.nl en dan ga je daar naar aanbiedingen, zoals nu staat er bijv een villa op bij weerterbergen voor 199 euro per villa en er mogen dan 14 mensen in, als je zoiets zou doen met 3 stellen, en de prijs deelt door 3, dan is dat erg gunstig ! maarja dat is voor december-januari en februari, daarna komen steeds weer nieuwe aanbiedingen, ik heb mezelf wel aangemeld voor de nieuwsbrief zodat ik het via de mail krijg.
Ik snap 't niet denk ik... E 450 te besteden per huisje, maar niet per stel maar hoeveel huisjes wil je hebben dan als je met 3 stellen bent?
Oh, oke. Omdat je in je openingspost zegt: E 450 per woning. Dan verwacht ik dat je er meer zoekt... Naja, ook dan moet 't wel te doen zijn volgens mij. Weekendjes zijn over het algemeen wel duurder dan midweken/weken maar toch... wij hadden laatst een luxe huisje bij Landal voor een week voor onder de E 300. Was 6 persoons en had 3 grote slaapkamers (kon op elke kamer wel een campingbed bij).
Heb landal gebeld. je mag met 6 volwassenen en 3 baby's dus niet in een 6persoonshuisje, ondanks dat daar dus wel de ruimte voor is. helaas maar wel in een 8 persoonshuisje. was maar 367 euro maar na allemaal toeslagen van bedlinnen ed toch nog 495 euro.. hoorde net dat 1 van ons nog een kortingsbon had voor landal huisje, dus denk wel dat dat hem gaat worden!