Ja, helaas nog niet heel stabiel. Wij hadden een paar mooie dagen, maar ook genoeg regen. Ik ga het na 2x deze ervaring niet meer boeken.
Twee jaar geleden was het prima weer midden/eind april, graad of 25. Savonds wel een vestje nodig. Dit jaar was het een stuk minder warm, 18 graden ongeveer. Kortom je moet echt geluk hebben.
Toen wij gingen in 2018 heel wisselend. Warm, dan weer regen en wind. Lag je net op het strand kon je weer weg. Had je andere kleding aan gedaan, dan werd het weer zonnig.
Inderdaad heel wisselend. Je hebt mooie dagen maar ga er vanuit dat er ook flinke baggerdagen bij zitten. Ik heb eind april altijd extra bagage bij voor lange broeken en jasjes.
In 2018 ben ik eind april/begin juni een paar dagen naar Mallorca geweest. De meeste dagen begonnen ‘s ochtends bewolkt en soms ook een beetje regenachtig en dan ‘s middags vaak wel mooi weer zodat we ‘s middags naar het strand konden. ‘S avonds koelde het ook wel af, dus lange broek en vestje aan. Ik vond het in principe prima, konden we ‘s ochtends het eiland verkennen en ‘s middags lekker relaxen op het strand.