Hoi, Wij willen begin mei een weekje naar Turkije. Nu willen we liever niet naar zo'n groot all-inclusive hotel. Maar liever een appartement op een kleinschalig complex. De enige wens die wij echt hebben, is dat het zwembad een glijbaan heeft voor onze 4-jarige zoon. Ik kan er niet echt een vinden, dus vandaar dat ik jullie hulp inschakel. En lekker eten ter plekke is ook meegenomen! Anders moeten we alsnog naar een groot hotel ... (niet voor het eten, maar voor de glijbaan) Graag hoor ik van jullie!
Dat maakt me niet zo uit .... ergens langs de kust En niet te lange transfertijd vanaf het vliegveld. Volgens mij is het weer overal wel aardig!
Appartement Club Paloma *** | Suntip vakanties Wij zijn hier jaren terug geweest, was toen heel goed.
Can garden beach in Side. Afgelopen zomer geweest met ons toen 15 maanden oude zoontje. Was echt een geweldige verzorging, kleinschalig, heel netjes en schoon en aan het strand. Ik wil zelf niet meer terug naar Turkije maar dit resort was echt super!
Eliza was here.nl heeft veel kleinschalige complexen, oja en ik hoorde op de radio van Karin's choice, volgens mij hetzelfde idee, ook kleine complexen. Succes!