Iemand tips?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Brien24, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Hoi,

We ghaan a.s woesndag een lang weekend weg. Nu ligt me zoontje nog in de bak en zoals jullie weten is zo'n bak echt mega groot. Enb we moeten zoveel spullen meenemen dat ik echt denk hoe gaan we dat doen. dacht eerst zal ik voor een paar dagen het zit gedeelten erin zetten en dan op lig stand zetten maar weet niet tot hoever hij na achter kan. Maar denk dat ie niet ver genoeg na achtere kan

Dus heeft iemand een tip hoe we het beste kunnen doen met de wagenbak?

groetjes

Brien

2. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Met zo'n kleintje heb je die bak echt wel nodig, je kan 'm er ook in laten slapen 's nachts. Hij is echt nog te klein om in het zitgedeelte te laten liggen. Je kan ook een draagzak meenemen zodat je kan afwisselen.

3. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    We hebben de oplossing gevonden toen we de wagen kochten zat de bak plat in de doos dus net de bak uitelkaar gehaald en kunnen hem plat vervoeren.

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    anders kon je ook nog de bak vol stoppen met spullen die je meeneem
    dus bv zijn kleding, handoeken speelgoed enz enz
    wij gingen voor het eerst met 4 mnd en hebben toen Teun wel in de zit gedaan, paste ook niet meer in de bak hoor....
    maar zo kan het ook....
    veel plezier

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het is simpelweg proppen... De bak niet meenemen lijkt me geen serieuze optie. Wat iemand al zei: Gebruik de bak even als 'koffer' voor de spulletjes van je kleine bijvoorbeeld. Maar veel meer mogelijkheden zijn er denk ik niet.

Deel Deze Pagina