Mallorca of iets anders leuk voor kind van 15 maanden en waarheen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door vruchtje24, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal

Is Mallorca leuk voor kind van 15 maanden en waar in Mallorca? tips voor leuk hotel of appartement zijn ook van harte welkom

gr vruchtje

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Jazeker kan Mallorca leuk zijn! Laat je eens goed informeren op een reisburo. Ikzelf ben er nog nooit geweest maar ik weet dat er meiden op dit forum zijn die er wel zijn geweest, hopelijk komen zij met tips (anders de zoekfunctie even proberen).

Weet je wat ook leuk is: Menorca. Dit wordt ook wel het 'buggy- eiland' genoemd omdat het zo kindvriendelijk is.
    Hier ben ik wel geweest (met twee kleine kindjes), dus mocht je specifieke vragen hebben...pb me maar!

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Voor een kind van 15 maanden maakt het echt nog niet uit waar je heen gaat, zolang papa en mama er maar zijn.
    Dus ik denk dat Mallorca een goede keuze is.
    Zelf ben ik ooit in de plaats Cala D'or geweest, dat was een leuke vakantie.

4. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Mallorca is een prima eiland, maar denk ook eens aan Menorca. Het buggy-eiland! Schijnt erg leuk te zijn met kleine kinderen.
    Ook Portugal is een goede optie. Maar let er wel een beetje op dat je kan wandelen met de buggy en er niet te veel trappen e.d. zijn.

Deel Deze Pagina