ervaring landal Warsberg

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Athina, 9 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Is er iemand hier al weleens geweest? Wij hebben een kinderbungalow geboekt en ik kijk er zó naar uit! Maar ik ben verder wel benieuwd hoe we die 1,5 week gaan invullen.

Is de rodelbaan bv te doen met een kindje van 2,5? (en nog een rugzak ofzo ;) ) . Kun je lopend naar het dorp of heb je de auto veel gebruikt?

En hoe is het park zelf? en de huisjes? Ik kan natuurlijk online wel één en ander vinden, maar ik zoek eigenlijk ook echt reacties over hoe je de vakantie met 2 kleine kinderen hebt doorgebracht :) . Hiervoor zijn we met de meiden nog wezen vliegen. Maar dat werd te prijzig nu.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    niemand die er al geweest is?

3. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Niet op de landal zelf geweest. Maar wel bij de rodelbaan.
    En gaat ook een kabelbaan naar beneden. Die komt redelijk in het dorp uit.

4. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Wij zijn er vorig jaar met de caravan geweest dus over de huisjes kan ik je weinig vertellen maar naar horen zeggen moet dat ook helemaal in orde zijn. Rodelbaan is te goed te doen. Bij de receptie kun je muntjes kopen voor de kabelbaan die naar het dorp gaat. Er is een lidl en een Aldi in de buurt. Recreatie is leuk! Leuke activiteiten voor de kids op het park. De 2kids (Toen 7 en 3) Vonden het ook geweldig! Voor de grote boodschappen hebben we de auto wel gebruikt.

5. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Super camping,ook voor de kleintjes.
    Kom er zelf al vanaf dat ik zelf klein was en kom hier nu
    ook met mijn 2 meiden.
    Rodelbaan zal ik zelf niet doen met de kleine.
    Je kunt via een trap dwars door de wijngaarden naar beneden maar niet handig met de buggy natuurlijk.
    De weg naar beneden die je met de auto rijd is best wel een eind lopen,zijn 12 haarspeldbochten maar naar boven is het wel een hele klim.
    Kabelbaan is de beste optie,de buggy kan ook mee en je staat gelijk in het stadje.
    Wel de muntjes kopen bij de receptie en niet bij de kabelbaan zelf,zijn daar duurder.

Het stadje is een echt toeristenstadje met winkeltjes,terassen en verschillende restaurantjes.
    Ook is er een groot openluchtzwembad.
    Er is een Aldi,Lidl en een hele grote Toom supermarkt.

In de omgeving is ook van alles te beleven.
    Roofvogelshow,dierenpark,rondvaart,bezoek aan de stad Luxemburg en Trier.
    Op een half uurtje rijden ligt Losheim met een groot stuwmeer waar je in de zomer heerlijk kunt zwemmen en watersporten.

Kortom,ik weet zeker dat je die 1,5 week wel door zult komen.

Wij kamperen zelf altijd op de camping dus over de huisjes kan ik je niet zoveel vertellen.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Bedankt voor de uitgebreide reactie (en ook de andere meiden!)
    Het roofvogelpark leek me wel leuk. Verder vond ik het wat moeilijk of er wat in de buurt zat, maar dat stuwmeer klinkt ook wel goed! En handig dat de buggy mee kan met de kabelbaan.
    En toeristenstadjes ben ik dól op hihi, heerlijk die sfeer van vakantie ;)

Ik ben benieuwd hoe het bevalt, mogelijk komen we er ook wel terug om te kamperen als het goed bevalt!

7. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    De camping en het bungalowpark liggen naast elkaar maar is zeker in het hoogseizoen een wereld van verschil.

Het bungalowpark is 's avonds heel rustig terwijl er op de camping
    een gezellige drukte is.

8. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.817
    2.674
    113
    Helemaal eens met Wendy! Super leuk stadje, leuk uitje met de kabelbaan. En vroeger zat er midden in het dorp een echte italiaanse ijssalon, jammie.

Ik heb er met mijn ouders gekampeerd toen ik 15/16/17 was. Daar mijn 1e vriendje leren kennen waar ik ook nog twee keer mee gekampeerd heb daar. (Gelukkig ben ik nu al 12 jaar van hem af hihi).

9. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    @Jessi79, klopt van die ijssalon,heerlijke ijsjes gegeten daar.
    Echt een aanrader.

10. misspiggy83

6 aug 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn er 3 jaar geleden geweest een lang weekend met Hemelvaart.
    We hadden een huisje voor 6 personen, maar dat was vrij krap met 6 volwassenen. Het park is best aardig, maar ik ken leukere landal parken, zoals bijvoorbeeld die in Winterberg. De rodelbaan is best leuk en het zou best kunnen met een klein kindje.

De weg naar het park is heel steil de berg op.....dit is zowel naar beneden als naar boven een flinke work-out. Dorpje is klein, maar er zit een super goed italiaans restaurant, we hebben het er nu nog over. Wel leuk om met de stoeltjeslift vanuit het dorp weer naar boven te gaan naar het park.

Deel Deze Pagina