Fuussekaul of Birkelt? (luxemburg)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door maud82, 20 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maud82

maud82 Lid

19 dec 2015
    42
    0
    0
    Ik heb de websites al verschillende keren bekeken, maar kom er niet echt uit. Dus ik ben op zoek naar ervaringen! Wie is er naar camping de Fuussekaul en/of naar Birkelt in Luxemburg geweest? welke zouden jullie aanraden (2 kids van 2 en 4 en hopelijk zwanger) voor ons en waarom?
    Alvast bedankt!!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij zijn op de Fuussekaul geweest. De traktors (zoals je overal wel gelezen zult hebben) zijn fantastisch voor de kinderen.

Maar voor ons was het allemaal té massaal. De recreatie ruimte is aan de overkant van de weg, er is ook een geweldig binnenspeeltuin kooi - voor je oudste. Hij is mooi afgesloten maar heeft vooral veel verdiepingen ;) . Als mijn kinderen daarin waren, was ik ze echt wel kwijt. Dus met je jongste zou je mee moeten :p .

Animatie is ook leuk maar al gauw 100 kinderen in de zomervakantie. Ga je buiten het seizoen, dan zou ik wel gaan denk ik. De Sanitairgebouwen met kindersanitair zijn érg leuk, netjes ook.

Omgeving is mooi, we hebben best wat gezien. Maar oke, al met al hoef ik er niet terug omdat het voor ons dus te massaal was, de kinderen vonden het wel érg leuk. Vanaf onze plaats konden ze zo naar 3 speeltuintjes (2 echt dichtbij - één iets verder) de traktors, het sanitair, de animatie...

Wij hebben overigens ook Birkelt gezien toendertijd; maar Fuussekaul was net iets betaalbaarder.

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Wij zijn op birkekt geweest en hebben t dasr prima naar onze zin gehad met 2 volwassenen en een hond. Wel al wat jaartjes geleden..

4. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Wij hebben ook naar Fuussekaul gekeken en uiteindelijk niet gedaan. Onze redenen waren:
    Slechte reviews op zoover
    het feit dat er een drukke weg dwars door de camping loopt
    en de stacaravans staan erg dicht op mekaar, zonder afscheidingen.

Birkelt hebben we niet bekeken. Wij hebben uiteindelijk toch voor Frankrijk gekozen ipv Luxemburg.

5. voetstap

voetstap Niet meer actief

Fuussekaul is erg massaal.
    En de tenten die er staan om te huren zijn waardeloos.

Ik zou er dus nooit weer heen gaan

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    maar de nieuwe safaritenten zijn wel érg mooi hoor :) . Ik was best jaloers op diegene die daar zaten! Ook wel erg prijzig in het hoogseizoen, maar wel supermooi.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ook in Luxemburg: Nommerlayen.
    Vorig jaar twee weken geweest en aankomende zomer gaan we weer een week. Leuke camping waar voldoende te doen is voor de kinderen en met een mooi zwembad. Omgeving is prachtig. Vanaf de camping kun je hele mooie wandelingen maken.

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij hebben Birkelt gedaan in een stacaravan 2 jaar terug. In september, toen was het al heel rustig. De kindertjes hadden het prima naar de zin. Leuk speelveld en ach, wat hebben ze nu nodig om een leuke vakantie te hebben.

Deel Deze Pagina