hallo wij gaan laats augutus met vliegtuig naar mallorca plaatjes cala dor nu is mijn vraag hebben ze daar ook potjes avond eten of adviseren jullie mij om dit alles mee te nemen youri is dan 16 maanden mvg claudia
Ze hebben overal kinderen, dus zullen ze ook vast wel overal potjes hebben Eet jou kindje nog niet met de pot mee?
ha ja hij eet wel met de pot mee maar ben bang dat hij daar het eten niet lust wij hebben wel in het hotel een buffet gr claudia
Ik ben in juni op mallorca geweest en je kan daar echt alles krijgen, dus ik zou me er geen zorgen om maken!
Ik ben in Juni in Alcudia geweest, het oude stadje is heel mooi en gezellig, zeker de markt (2x per week), het (nieuwe) gedeelte aan het strand vonden wij wel erg toeristisch en modern, dat hadden we niet verwacht dus dat viel een beetje tegen. Je hebt er wel een heel lange boulevard en pad langs het strand dus je kan daar lekker wandelen, het strand is heerlijk en de zee loopt heel langzaam af, dus ideaal voor kinderen.
Wij zijn in mei naar cala do'r geweest en het is daar best wel touristies dus ze zullen er in die kleine sparetjes vast wel kindervoeding hebben. en anders heb je nog een hele grote super markt (is ook veel goedkoper) en daar hebben ze het zekker. het zullen mischien alleen spaanse merken wezen. en een tip van me colega voor iedereen die op vakantie gaat en qwa fruit zit. neem van die knijpfruitzakjes mee. zijn voor die kinds lekker en leuk en weegt veel minder. je hebt ze van een merk maar de aldie verkoopt ze ook.
Ik ben net terug uit Mallorca (Cala D'or, hotel St. Martha's = aanrader) en het is er vreselijk kindvriendelijk. Potjes voeding zijn overal te krijgen, en ook luiers, speentjes, kunstmelk e.d. is geen enkel punt... En gewoon van Avent, Difrax, Tommie Tippee, Nutrilon enz.