Hallo allemaal!!! Hieronder zien jullie mijn eerste verhaal op deze site.............Na al die onzekerheid kon ik het na twee weken niet meer uithouden want inmiddels had ik nog geen miskraam gehad. Dus we kregen een echo...daar werd ons heel koel verteld dat we inderdaad een miskraam hadden gehad want er was niets te zien. Met groot verdriet zijn we weer naar huis gegaan. Toch bleef ik alle kwaaltjes houden en dat vond ik zo vreemd. Dus nogmaals gebeld met de VK en nog een echo geregeld en die was vandaag. Het waren de langste drie weken van ons leven en toen ik eindelijk de echo kreeg vertelde die lieve vrouw aan ons dat er inderdaad wat zat. En dat het ook leeft!!!! Ze vroeg gelijk of ik goed lag.......dus ik zei heel verbaasd dat ik inderdaad goed lag. En toen kwam het!!! Wij zijn in verwachting van een tweeling!!!!!!!!!!!!!!!! En we zijn rond de 9 weken zwanger!!!!!!!!!!!!!! Dus ons hele telling klopte precies!!!!!! Zo gek waren we dus nog niet!!!!!!!!!!! Wij zijn zoooooooooooooooo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit wilde ik jullie dus niet onthouden!!!! Ons Onsje wordt dus Onze Onsjes!!! hihi....... Liefs van OnzeOnsjes Hallo allemaal, Ook ik ben nieuw hier, en na lang wikken en wegen heb ik me toch maar aangemeld op deze site. De grootste reden is mijn onzekerheid en angst. Als het goed is, was ik 6 weken en 5 dagen zwanger. Op de 4de dag kreeg ik in de avond plotseling brandende buikpijn, zoals een ongesteldheid begint. Toen ik naar het toilet ging zag ik geen bloed. Maar bij het afvegen zat er een beetje bruin bloed op het toiletpapier. Ik ben snel naar beneden gegaan en heb een kop thee gedronken met mijn vriend. Een half uur later heb ik opnieuw een plas gedaan en daarna kwam er allemaal rood bloed met mijn plas mee. De buikpijn was toen allang afgezakt en die voelde ik niet meer. De VK vertelde dat ik me geen zorgen moest maken (die hebben we gelijk gebeld) het zou een innestelingsbloeding zijn. Wat wij op zich al vreemd vonden in week 6. Na lang piekeren ben ik uiteindelijk in slaap gevallen en de volgnde ochtend vroeg ben ik weer gaan plassen en kwam er weer helder rood bloed mee met het plassen. Het ging niet als een ongesteldheid, want ik heb de hele nacht zonder verbandje geslapen en mijn ondergoed was schoon. Opnieuw hebben we de VK gebeld, en die vertelde dat ik hoogstwaarschijnlijk een miskraam zou KUNNEN krijgen. Dit bloed verlies zou een voorbode zijn van een slechte zwangerschap. Ik heb die avond een uitwendige echo gehad die avond, en die vrouw vertelde heel koud aan ons dat we een miskraam hadden gehad omdat er op de echo geen vruchtzakje te zien was. Je kon duidelijk mijn baarmoeder zien, met daarin een smalle witte slijmstreep. Dat was voor ons een hele grote klap omdat dit onze eerste zwangerschap was/is. Ik heb daarna nog twee dagen lichtbruin gebloed. Weer ging dit niet als een ongesteldheid want mijn ondergoed was steeds schoon. Je kon het alleen zien als ik geplast had. We hebben nogmaals de Vk gebeld en voor de duidelijkheid gevraagd of dit nu een miskraam was. Zij vertelde ons dat dit alleen een VOORBODE van een miskraam was en dat we binnen een week tot anderhalve week misschien een miskraam zouden krijgen die gepaard gaat met veel krampen en bloedverlies en stukje slijm etc. Tot op de dag van vandaag, aankomende woensdag een week, hebben we nog steeds niets vernomen van een miskraam. Samen met de VK hebben we berekend hoe ver wij inderdaad zwanger waren, en samen kwamen we er weer op uit dat we inderdaad 6 weken en 5 dagen zwanger moesten zijn. Nog wel vertelde de VK dat wij ook nog wel eens vier weken zwanger konden zijn als we het allemaal gruwelijk mis zouden hebben kwa telling. Mijn vriend en ik hebben onze zwangerschap wel duizend keer uitgerekend maar verder dan 6 weken en 5 dagen komen we niet. Onze enige optie is dat het al heel vroeg in deze zwangerschap mis is gegaan en dat ik misschien voor de tweede keer zwanger ben en dan daadwerkelijk vier weken zwanger ben???? Aankomende woensdag gaat de VK ons weer bellen hoe het ervoor staat met onze zwangerschap, of ik nu een bloeding heb gehad ja of de nee. En zo niet dan gaan we na een week opnieuw een echo doen. Voor ons is alles een groot vraag teken waarbij heel veel onzekerheid een grote rol speelt. Ik heb namelijk alle kwaaltjes van de zwangerschap nog steeds. Het enige wat echt veranderd is, is mijn misselijkheid in de ochtend. Die is in veel mindere mate aanwezig...en duikt ergens in de middag ineens weer op. Mijn borsten doen nog steeds zeer, alleen net iets minder. Niet zo erg als toen ik 6 weken zwanger was/ben. Ik heb het hele dagen steenkoud en ben nog steeds doodmoe. Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?? Ik wordt namelijk helemaal gek van de onzekerheid en angst. Groetjes Onsonsje.
Wat een goed nieuws, gefeliciteerd met jullie onsjes Ik ben hartstikke blij voor jullie dat het gelukkig toch goed zit Ga er lekker van genieten meid Xx
Wow, wat fijn!! En wat goed dat je toch nog voor een seconden opinion bent gegaan bij de vk. Gefeliciteerd met jullie wondertjes
Hahaha! Ja wat een verhaal inderdaad. Het is nu eindelijk tot me doorgedrongen dat ik zwanger ben......en dan ook nog van twee lieve kindjes! Ik ben ontzettend blij! En ik verheug me op mijn dikke buik die komen gaat! Mijn buik is nu al te zien....voor vreemden nog niet. Heerlijk!